Annons:
Etikettsamsung
Läst 2874 ggr
[Mintassen]
4/9/14, 6:01 PM

Vart får man tag i baksida till samsung galaxy s3

Jag undrar vart man får tag i en baksida till samsung galaxy s3 ?

Jag hade den äkta som det stod 4 g på med för de har min samsung men mamma tappade bort den och jag har nu ett annat skal eller vad de nu heter 🙂

Annons:
kissidor
4/10/14, 10:32 AM
#1

det är nog inte alls svårt att få tag i mintassen 🙂. är det en original du vill ha tag i alltså?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Mintassen]
4/10/14, 11:56 AM
#2

Jag får försöka hitta en sådan baksida i svart till den men hur hittar jag en sådan baksida  som det står fyra g på för det stod  det på den som är borta🙂

kissidor
4/10/14, 2:33 PM
#3

ah exakt en sån kan vara knepigt - om du får tag i en (du kanske kan ringa nåt samsung service center) så blir det nog onödigt dyrt. original till vanliga s3 verkar gå att få tag på men kostar 250 spänn, det här kanske blir ännu dyrare om du kan få tag i det - tycker du den plastbiten är värd så mycket 🙂?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Mintassen]
4/10/14, 6:08 PM
#4

Kan jag sälja den även om jag har den baksidan med framsida?

Jag vill nämligen sälja den när min nya kommer i sommar för att få lite pengar 🙂

kissidor
4/10/14, 7:08 PM
#5

aha, var det det saken gällde 🙂. ja inte skulle ju jag bry mig om det var originalplastbiten som satt där iaf, men jag kan ju bara svara för mig själv

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Mintassen]
4/10/14, 8:36 PM
#6

Jag kan sälja den ändå dock kommer jag inte sälja den för mycket då den är seg i knapparna och lite lite sliten 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: