Annons:
Etikettövrigt-om-android
Läst 2834 ggr
[Mintassen]
2014-04-02 10:38

Någon bra mobil med bra batteri tid ?

Jag kommer få en ny mobil i sommar typ Juni men undrar nu vilken mobil som har bra batteritid för att min Samsung jag har nu drar mycket batteri . Jag vill ha en som inte drar så mycket batteri men vet inte vilken som drar minst ?

Jag kommer byta för mitt abonnemang går ut då 🙂

Annons:
kissidor
2014-04-02 12:37
#1

den just nu allra bästa batteritiden av telefoner som finns allmänt ute i butik har nog LG G2 (och ännu lite bättre i LG G flex läste jag någonstans, men den är kanske lite för nischad för att vara ett alternativ utom för entusiasterna 🙂). men alla de flaggskeppslurar som presenterats hittills i år (men som alltså inte finns ute i handeln riktigt än, men är på väg ut under april) utlovar påtagligt bättre batteritid än förra årets flaggskepp och din samsung är väl antagligen ännu ett år äldre då - en s3 antar jag? så jag tycker du ska ta det lite lugnt och kolla upp när recensioner och användaromdömen börjar rulla in på samsung galaxy s5, sony xperia z2, htc one m8 - och att dessutom till juni kanske ännu ett par av intresse hunnit komma.

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Mintassen]
2014-04-02 13:22
#2

Jupp en  s3 🙂

t-rex01
2014-04-08 04:06
#3

Om du skall ha bra batteritid så föreslår jag att du väljer en Samsung Galaxy Note 3. Mycket bra batteritid. Om du vill ha bättre batteritid kan du köpa hem ett större batteripaket från: MUGEN Power Battery. Då kan du ha en telefon som räcker flera dagar med hyfsat tung användning. Har själv en Note3 och har lätt en batteritid på 1 dag med standardbatteriet. Men det hela handlar mycket om vad du använder telefonen till. Om fler funderingar efterfrågas tveka då inte att höra av dig.

[Mintassen]
2014-04-08 09:13
#4

Tack ja jag funderar på den faktiskt  mobilen där är ju samsung van så 🙂

kissidor
2014-04-08 10:22
#5

Ja kan man bara hantera den storleken så är det utan tvekan en utmärkt telefon 🙂. Tyvärr går note-serien bort för mina små marsvinshänder, jag har provat😕

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: