Annons:
Etikettövrigt-om-android
Läst 2100 ggr
bamse6311
2013-11-06 15:32

SwiftKey 4.3 i "skarp version".

SwiftKey 4.3 släpps NU i skarp version till Andoid.
Uppdateringen är gratis för alla befintliga användare.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.touchtype.swiftkey

Bästa hälsningar,
Bertil

Annons:
M A N I N A N
2013-11-07 12:03
#1

Hej

M A N I N A N
2013-11-07 12:09
#2

Jag gillar inte swiftkey längre. Helt plötsligt sitter nummerdelen till höger istf till vänster. Varför ändra efter så lång tid utan att ge möjlighet till att kunna ändra tillbaka? Morr… Dessutom irriterar jag mig på alla avstavningar som blir helt i onödan. Så var det inte från början. Men man kan ju hoppas att detta blir bättre i och med uppdateringen… Annars tror jag faktiskt att jag vill ha ett annat tangentbord. Du kanske har något bra tips, Bertil? Eller någon annan som läser det här. Samsungs är så tråkigt. Jag skriver inte med flow. Mvh maninan

Snurpan79
2013-11-07 13:38
#3

#2 Stör mig också på att nummerdelen sitter till höger istället för till vänster. 

Tips på annat tangentbord är TouchPal X som jag testade en sväng för inte så länge sedan. Gillade tangentbordet och tycker att det har mycket potential. Kan vara värt att prova det.

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

[Nathalie62]
2013-11-07 14:35
#4

Tips på annat tangentbord är Smart keyboard, enligt mig den bästa, det finns både gratis version och pro, har den sistnämnda och det var värt varje krona 😃

bamse6311
2013-11-07 14:53
#5

Ja, det stämmer ju att dom har flyttat det numeriska tangentbordet.
Tror nog att man vänjer sig ganska snabbt.

#2 M A N I N A N.
Testa tangentbordet som #4 Nathalie62 rekommenderar.
Själv så har jag ingen erfarenhet av det tangentbordet men det har ju fått fina recensioner på play.

Jag har tidigare bara kört med HTC:s egna tangentbord och när jag köpte min PadFone 2 för 3 veckor sedan så körde jag i början deras eget tangentbord.

Testade dock SwiftKey och blev överförtjust i det så jag behöll det.

Bästa hälsningar,
Bertil

Jonsson9
2013-11-07 21:12
#6

Tycker det är betydligt bekvämare att ha siffrorna på högersida. Då når man bättre med tummen, för det är främst siffrorna jag använder när jag byter till den "sidan".

Vänlig hälsning, Martin

Annons:
[Thiah]
2013-11-09 08:00
#7

Jag hade ingen aning om tt vi skulle gå en uppdatering och jag har ingen aning om vad den handlar om, haha. 

Fick den igår till min samsung galaxy 4 mini och jag har inte alls brytt mig att kolla nått.  Kanske borde gå igenom den lite 😎

Upp till toppen
Annons: