Annons:
Etikettsony
Läst 8500 ggr
[japptravare]
10/24/13, 11:19 PM

Ta bort sms?

Nu behöver jag lite snabba svar 😉
Om jag skickar ett sms till någon och jag sen tar bort mitt meddelande efter t.ex 1 timme, syns ändå meddelandet på mottagarens telefon?

Annons:
[VSK]
10/25/13, 12:30 AM
#1

jo det är ju klart mottagaren ser det om du skickat meddelandet.

Razzora
10/25/13, 1:09 AM
#2

Tyvärr så kommer meddelandet fram om du inte har något program som fördröjer så att säga själva skickandet. Men så fort du har skickat ett sms så kommer det fram till mottagaren. Finns inget som kan stoppa det så att säga.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Snurpan79
10/25/13, 9:29 PM
#3

Har för mig att det finns en app som gör att du kan radera sms du skickat till andra. Kommer inte ihåg vad appen heter eller om det krävdes att båda har appen, men jag kan kolla upp det lite senare ikväll.

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Snurpan79
10/26/13, 3:43 PM
#4

Letade lite men lyckades inte hitta appen jag tänkte på. 😕

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Honestyisdead
10/26/13, 3:50 PM
#5

3 kag hoppas att det krävs att båda har appen. Gillar inte tanken på att folk kan skriva och sedan ta bort det från min mobil om dom ångrar sig.

Aristarcos
10/26/13, 5:20 PM
#6

#5 håller med, har man skrivit ett sms har man liksom redan valt det, finns ingen ångertimme…Man får tänka sig för innan helt enkelt…

Annons:
bamse6311
10/27/13, 2:34 AM
#7

Självklart är det som alla säger här.

När man väl har tryckt på "skicka" så går meddelandet iväg.

Om mottagaren inte har sin mobil igång just då så kommer det ändå att levereras så fort mottagaren har sin lur igång.

Om mottagaren inte har sin lur igång när du skickar ditt mess så ligger det i cyberrymden och levereras så fort som mottagaren har sin lur igång igen.

Bästa hälsningar,
Bertil

Upp till toppen
Annons: