Annons:
Etikettsamsung
Läst 6327 ggr
[Camia7]
8/23/13, 11:50 AM

Hjälp jag kan inte komma åt mina bilder

Hej! jag skulle kolla en bild på min mobil idag och när jag trycker på bilder så kommer det bara upp en ruta där det står att jag inte har tillräckligt med minne och att jag ska ta bort onödiga bilder och dokument osv. jag har raderat alla hämtade bilder och dokument på nerladdat och raderat massa appar men det har inte hjälpt

När jag sätter in mobilen i datorn så finns det inget på mobilen står det

Vad ska jag göra? jag har massa bilder som jag inte vill ska försvinna:/

Jag har en samsung galaxy note 1an

Annons:
kissidor
8/23/13, 2:12 PM
#1

hur menar du med att det står att det inte finns något på mobilen när du kopplar den till datorn, den hittar i alla fall telefonen eller? eller menar du att den inte gör det?

och du har alltså inget sd-kort i telefonen utan har lagrat bilderna. telefonens inbyggda minne?

mappen bilderna lägger sig i heter DCIM, har du hittat den?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Camia7]
8/23/13, 2:19 PM
#2

jag hittar mobilen men det står att mobilen är tom, det finns inget på den, Jag vet att det är den mappen.. Jag kan inte öppna appen till mina bilder på mobilen. försökte ju sen föra över bilderna till datorn för att det inte gick att kolla på dom i mobilen men det finns inget på den står det.. den har aldrig gjort så förut

bamse6311
8/25/13, 5:30 PM
#3

Hittar du inte alls dina bilder på luren?

Om du gör det så skicka dina bilder som mail till din dator så kommer säkert just den biten att funka åtminstone och så har du ju "räddat" dem i varje fall.

Har du kollat hur mycket minne du har kvar i luren?
Har du enbart telefonminnet och inget minneskort?

Bästa hälsningar,
Bertil

[Camia7]
8/28/13, 10:38 AM
#4

Det funkar nu men nej jag kunde inte se bilderna alls så kunde inte ens skicka dom till min mail

bamse6311
8/28/13, 10:44 AM
#5

Bra att det funkar nu.

Bästa hälsningar,
Bertil

Upp till toppen
Annons: