Annons:
Etikettköpråd
Läst 4367 ggr
luckydragonriderkin
2013-08-12 21:53

Android surfplatta 7"

hej! jag planerar att sälja jultidningar/pandatidningar och en premie är en Android 7" Surfplatta! vill gärna ha en Android surfplatta men jag undrar om denna är bra :T har hört att den är "svag"… kommer bli seg? vill höra era åsikter! :D

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

Annons:
luckydragonriderkin
2013-08-12 22:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

den här :)

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

kissidor
2013-08-12 22:36
#2

tyvärr kan jag omöjligt uttyda av bilden vilken platta det är - står det någon modellbeteckning någonstans i premieförteckningen du har fått? rent allmänt så kan man ju misstänka att det inte är någon vidare vass platta, men om du kan ta reda på vad den heter eller om det står vad den har för tekniska specifikationer så kan vi bedöma om den verkar någorlunda ok 🙂.

Värd på Mobiltelefoner och Android

masqu
2013-08-16 07:22
luckydragonriderkin
2013-08-16 12:11
#4

#3 tack ^^ wow kostar den bara 800? 0_0 man kan koppla upp till wifi väl? vill inte ha bågot abbonemang, har wifi hemma

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

kissidor
2013-08-16 13:11
#5

ja visst har den wifi, tror inte det finns några plattor utan det, däremot är det inte så många som har 3/4G, för de flesta klarar sig utmärkt utan det. 

med reservation för att vi nu visserligen inte vet ett dugg om den plattan du skulle kunna få som premie misstänker jag också att denna som masqu tipsar om är bättre.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: