Annons:
Etikettproblemlösning
Läst 4148 ggr
[SarahOhrn]
6/15/13, 10:37 PM

Felmeddelande i mailen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag får detta felmeddelande ofta (men inte jämt) i min mail-app (aqua nånting). Fattar inte vad jag ska göra..

Annons:
bamse6311
6/16/13, 4:29 AM
#1

Konstigt.
Kör ju själv Aqua och aldrig haft några problem med den.

Well, hoppas att någon kan hjälpa dig.

Bästa hälsningar,
Bertil

kissidor
6/16/13, 8:12 AM
#2

jag använder det ju inte själv och har inte stött på nåt liknande i nån annan app heller så jag vet inte, men jag tycker du ska gå till utvecklarens webbsida och se om du hittar nåt som är till hjälp under FAQ eller i forumet, och annars kontakta honom enligt anvisningarna under support

Värd på Mobiltelefoner och Android

[SarahOhrn]
6/16/13, 8:19 AM
#3

Jag skiter i Hotmail de är bara den som krånglar, och känner att jag har så sjuuuukt mkt spam och skit man reggat upp sig på så nu går ja göver till min mailadress jag fått via bredbandsleverantören i stället! Inget spam och kan nå den från webben också om jag vill. Den funkar utan problem :)

bamse6311
6/16/13, 9:37 AM
#4

Har du testat Outlook-appen för din Hotmailadress?
Hotmail finns ju inte kvar som app utan är ersatt med Outlook men alla dina mail till din hotmailadress leverereras ju till Outlook-appen om/när du reggar den.

Ser att du även har en Gmail-adress och personligen så tycker jag att deras senaste uppgradering är skitbra!

Konstigt också dina problem med Aqua Mail, för mig funkar den perfekt.

Bästa hälsningar,
Bertil

kissidor
6/16/13, 10:24 AM
#5

Bertil grejen är att Sarah vill ha alla sina mail i samma app, därför är varken outlook eller gmail aktuell 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
6/16/13, 10:38 AM
#6

#5 Aha, men då är ju Aqua egentligen perfekt.
Androids egen inbyggda funkar ju också för flera olika konton.

Det är nog jag som är lite underlig.
Har 2 olika mailadresser som jag använder men har trots det 4 olika appar, haha.

Tro fan att batteriet drar på och som sagt så skulle jag aldrig i hela mitt liv kunna tänka mig att anat än att Facebook, Instagram osv osv skall vara igång hela tiden så att jag ständigt ser vad som händer och sker.

Angående de 4 olika mail-apparna så har jag "push" på alla fast jag som sagt bara har två mailkonton.

Totalt knäppt, jag vet! men å andra sidan så går det ju aldrig att missa ett mail på det sättet *asg*.

Bästa hälsningar,
Bertil

Annons:
kissidor
6/16/13, 10:43 AM
#7

2 mailkonton men fyra appar, ojdå 🙂. 

Sarah vill ha alla sina mail i samma app men hon gillar inte androids inbyggda, hon skrev det i en annan tråd som du nog missat

Värd på Mobiltelefoner och Android

FaileD
6/21/13, 7:26 PM
#8

Har hon testat K-9 mail?

ru4real
6/22/13, 12:25 AM
#9

Det felmeddelandet tyder på att alla appar försöker nå mailen samtidigt, vilket inte mailservern tycker om (för många försök, samtidigt).

Välj en app, inte flera. Det blir alltid knas då. Och kolla om de inte kan prata imap m servern (dvs, att mailen ligger kvar på servern, inte så att du tankar ner alla till telefonen).

Upp till toppen
Annons: