Annons:
Etikettsamsung
Läst 3265 ggr
JHLL
6/2/13, 9:16 AM

Knäpp SGS3 mini

För ett tag sedan bytte jag min HTC till denna telefon. Har haft problem med den sen första dagen jag fick den. Men problemen kommer lite nu och då. Har varit in med den en gång men han i butiken sa bara att jag skulle stänga av den och ta ut batteriet. Har inte gjort det för jag tror inte det är lösningen på mina problem.

Kan lista felen:
Wifi: Ibland så hittar den inte min router fast jag är två meter från den. Datorn (är trådlöst) och IPTV funkar. Måste starta om routern för att mobilen skall kunna hitta den. Ibland flera gånger per dag.

Larmen: Larm som ligger som upprepade varje vecka kan ibland pipa till en gång och sedan gå direkt till snooze. Detta gör att jag ibland missar den första utan blir varse om larmet först andra gången. Detta problem gäller inte alla upprepade larm. Konstigt.

Klocka/väder: Samsungs egna widget med klocka och väder (väder från accuweather) hittar inte vädret när jag uppdaterar den. All internet (wifi som mobilt) stängs ner när jag försöker uppdatera.

Alla dessa problem dyker upp lite då och då så det blir ju svårt att veta vad det är som är problemet. Kan funka ett tag och sedan kommer problemen.

Någon som har en aning om vad detta kan vara?

Annons:
kissidor
6/2/13, 11:58 AM
#1

jag tycker ändå att du ska göra som han sa, av det enkla skälet att risken är att du inte kommer längre med supporten om du inte kan säga att ja, det har jag provat men det hjälpte som väntat inte. sen tycker jag du ska göra en fabriksåterställning, är det mjukvarurelaterat bör det rätta till sig då. gör det inte det så är det ett garantiärende. en sådan återställning lär vara det första de testar på verkstaden också, men gör du det själv så slipper du ju lämna ifrån dig den i x antal dagar ifall det hjälper, vilket inte är osannolikt att det gör.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: