Annons:
Etikettproblemlösning
Läst 3546 ggr
Emlielki
5/2/13, 4:00 PM

App crashar - HTC Desire Z

Jag har problem med att en spel-app kraschar på min HTC Desire Z
Spelet är Naturalmotions app My horse och appen har funkat utan problem i ett halvår innan det började krascha idag.

Spelet kraschar vid en specifik punkt hela tiden, nämligen när jag ska göra spelets tävlingar. Då laddar den en stund, och kraschar sedan.
Appen funkar vid träningarna inför dessa tävlingar.

Det jag gjort för att försöka slippa att det kraschar är att rensa minneskortet på onödiga spel och program. = Ingen skillnad.
Provade sedan att avinstallera och ladda ner det igen + rensa lite till = Ingen skillnad.

Så min fråga är, någon som varit med om liknande och/eller har en möjlig lösning?

/ Line Kinnari

www.linekinnari.se - Portfolio 

Annons:
ru4real
5/2/13, 4:42 PM
#1

Underligt, men det låter som om det är ngt fel på spelet i sig, felkodat på ngt vis eftersom det kraschar på samma ställe varje gång.

Kontakta tillverkaren och förklara problemet så bra du kan.

Emlielki
5/2/13, 5:08 PM
#2

#1 Låter konstigt att det skulle vara felkodning i spelet. Flera av mina vänner spelar samma spel och har inga som helst problem med att det kraschar där.

Men jag kanske får göra det.

Fortsätt gärna komma med förslag på lösningar. :)

/ Line Kinnari

www.linekinnari.se - Portfolio 

[VSK]
5/3/13, 7:00 AM
#3

Det finns en HTC-expert här på forumet. -hoppas han ser tråden och kan svara.

Lycka till.

Jonsson9
5/3/13, 2:51 PM
#4

Provat att rensa cacheminnet?

Vänlig hälsning, Martin

Amelida
5/10/13, 12:09 AM
#5

Låter som att du får slut på minne. Då har grejer en tendens till at återstarta sig eller i värsta fall stänga av sig. Kan även hända att hela luren startar om om minnet tar slut helt. Alla lurar beter sig olika.

Emlielki
5/10/13, 12:56 AM
#6

#4 japp, ingen skillnad.

#5 nopp, har tillräckligt minne.

/ Line Kinnari

www.linekinnari.se - Portfolio 

Annons:
[VSK]
5/10/13, 6:21 AM
#7

Har du provat reseta telefonen då? Kör hårdvarureseten.

Amelida
5/10/13, 2:35 PM
#8

Om vi inte skulle komma längre i denna tråden och du absolut inte vill återställa telefonen till fabriksåterställning. Prova att skriva i denna tråden:

http://www.swedroid.se/forum/forumdisplay.php?f=73

Länka änven denna tråden i swedroid tråden så vet dem lite vad du redan provat med och så.

Upp till toppen
Annons: