Annons:
Etikettköpråd
Läst 2422 ggr
Jamie+Engla
4/30/13, 2:58 PM

Vilken tycker du är bäst?

Står o väljer mellan två telefoner, o jag har såååån beslutsångest! Väljer mellan: Samsung Galaxy Note 2 Och Samsung Galaxy SIV (S4) Någon som har någon av dessa o kan säga hur nöjda/icke nöjda med sina telefoner? Kommer ha den ganska länge så vill inte ångra mig :/ Tack!

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Annons:
kissidor
4/30/13, 4:28 PM
#1

jag är jättenöjd med min note 2 LTE, den funkar problemfritt, och är rapp som tusan och laggar aldrig samt självklart har man glädje av den stora skärmen. men sgs4 har ju en lite nyare och vassare processor vilket gör den ännu lite snabbare i benchmarkmätningar, dock vet jag inte om det är nåt man som vanlig enkel människa kan upptäcka 🙂. i riktigt tunga och avancerade spel kanske🤔. sen är det ju frågan om du har nytta av pennan, jag använder den ärligt talat inte mycket, set var inte därför jag valde den.

skärmen är ju rätt stor i sgs4 också, kommer du inte från note 1 tror jag nog du tycker sgs4:s är fullt tillräcklig - den lär ju också ska vara alldeles fantastiskt fin. du måste nog klämma lite på dem båda för att bestämma vad som passar dig bäst - om du inte redan gjort det dvs. men som sagt, jag har verkligen inget negativt att säga om note 2 iaf, det är en jättebra och stabil telefon.

sgs4 är ju så väldigt nyligen släppt så eventuellt kan det vara bra att vänta på lite fler svenska recensioner och kundomdömen på den också.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Jamie+Engla
4/30/13, 4:45 PM
#2

#1 Jag kommer från Samsung Galaxy S (alltså den första i den serien) så jag är inne på s4 men sen gillar jag skärmstorleken mer på note. Har även en iPad 2 så jag använder penna GANSKA mycket på den och på mobilen. Så pennan är inget jag velar på ;)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

kissidor
4/30/13, 4:56 PM
#3

ja då kan jag iaf som sagt bekräfta att note 2 verkligen inte är ett dåligt val 🙂! så lutar det åt den pga specifika grejer som du vill åt som tex pennan så är resten av paketet också i toppklass och överträffas endast av de allra nyaste flaggskeppen, och det med ganska knapp marginal.

Värd på Mobiltelefoner och Android

[VSK]
4/30/13, 5:35 PM
#4

Fick min S4 igår men har inte hunnit med att labba så mkt.

kissidor
4/30/13, 5:37 PM
#5

åh, har du fått den redan, härligt 🙂!

Värd på Mobiltelefoner och Android

[VSK]
4/30/13, 5:39 PM
#6

Jepp 🙂

Helt klart en uppgradering från S2.

Annons:
Jamie+Engla
4/30/13, 6:47 PM
#7

#6 Ja jag har den första S så de blir en stor skillnad här med!

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Upp till toppen
Annons: