Annons:
Etiketttips-trix
Läst 3651 ggr
Amelida
2013-03-14 18:52

SGS4 Livesänds!

Swedroid livesänder sgs4 ikväll. Kommer bli intressant att se på. Inte för att jag är så jätteförtjust i touchwiz men det kommer bli roligt att se hur framtidens android kommer att se ut. Iallafall i ett år eller så.

Annons:
kissidor
2013-03-14 21:50
#1

Du har väl inte glömt att köpa chips amelida ;-)? på TOK för sent för mig tyvärr, men jag vet ju vilket som är det första jag kollar på datorn till morgonkaffet :-)

Värd på Mobiltelefoner och Android

Snurpan79
2013-03-14 23:53
#2

Jag ska helt klart titta på detta. Ska bli intressant att se vad de presenterar. Hoppas på något mycket intressant då jag funderar på att köpa en sådan, förutsatt att den motsvarar mina förväntningar. Annars ser Note 2 intressant ut…Spännande spännande. 😃

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

kissidor
2013-03-15 08:42
#3

en liten varning för note 2 snurpan - skaffar du den finns det ingen återvändo sen, du kommer inte att kunna gå tillbaka till en mindre skärm 😃. om du inte blir tvungen för att du retar ihjäl dig på nåt samsung-specifikt då, plastkänsla eller touchwiz eller whatever.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Snurpan79
2013-03-15 12:57
#4

#3 Jag kommer ha problem med touchwiz men jag är lite mer positivt inställd till det sedan jag fick min surfplatta som ju är en Samsung. 

Nu blev jag dock väldigt förtjust i SGS4 så en sådan blir det sedan när den släpps. 🙂

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

kissidor
2013-03-15 15:48
#5

men du är ju inte sämre fruntimmer än att du gör dig av med så mycket av touchwiz som du vill, eller hur snurpan ;-)?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Snurpan79
2013-03-15 16:37
#6

#5 Nej, det är klart. ;-)

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Annons:
Amelida
2013-03-15 17:35
#7

Med tanke på att jag inte är helt 100 vän med tuchwiz så är jag inte så jätte imponerad.

kissidor
2013-03-16 07:29
#8

Nej men en god nyhet såvitt jag förstår är ju då att bla vi i Sverige kommer att få den med snapdragon 600-chipet. Inte för att detta är något jag själv är insatt i, men jag har läst på flera ställen att det gör det enklare för rom-utvecklarna så därför är det sannolikt att det kommer att finnas ett bra utbud av custom roms för de som gillar hårdvaran men inte touchwiz 🙂

eller iofs - så blir det ett dåligt utbud av custom roms för s600-lurarna ifall exynos-chipet kommer att sitta i de flesta 🤔. i vilket fall kan det ju inte gynna saken att det kommer att finnas två varianter. det ska bli skönt när lte är tillräckligt utbyggt och standardiserat för att inte den lilla frågan ska trassla till det 😕

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: