Annons:
Etikettproblemlösning
Läst 27227 ggr
fiahmedknuff
2/16/13, 8:04 PM

Candy Crush Saga

Jag kan inte längre se eller skicka/ta emot liv från mina facebook vänner. Det går inte att ansluta dit längre. Hur ska jag göra? Den söker men de blinkar ett rött kryss i anslutningen då och då. Någon som varit med om nå liknande ? Tack på förhand

Annons:
[AndreaPirlo92]
2/16/13, 8:08 PM
#1

Man kan fuska på spelet. Ändra tiden på din telefon bakåt i tiden. Gå sedan in på candy crush och kolla, du har då fått massa nya liv 😂

Jonsson9
2/16/13, 8:47 PM
#2

#1 Tack för tipset! 😃

Har dock inget tips på hur trådskaparen löser problemet. 😕

Vänlig hälsning, Martin

Jonsson9
2/20/13, 10:00 AM
#3

Säker på att du har en internet-anslutning?

Vänlig hälsning, Martin

fiahmedknuff
2/20/13, 10:26 PM
#4

Nä spelet ansluter inte helt. Folket kan se mig var ja är bara men ingenting mer

Jonsson9
2/21/13, 9:50 AM
#5

Kan du surfa utanför spelet?

Vänlig hälsning, Martin

yoanna
2/21/13, 4:58 PM
#6

Men har du provat att installera om spelet?. Jag hade själv samma problem förut så tillslut avinstallerade jag det och efter ett tag installerade jag om det, och då funkade det utan problem och har fungerat sen dess. 🙂

Annons:
essemia
2/26/13, 8:57 AM
#7

Yoanna, funkade det att ominstallera Candy Crush, du tappade inte dina "framgångar"? Jag lyckas inte starta spelet i mobilen längre, jag kommer så långt att jag kan klicka på knappen "Spela" men sen stänger den ner. Via Facebook går det fortfarande att spela så klart. Vore hemskt tråkigt att tappa alla klarade banor ifall jag ominstallerar appen i telefonen…

yoanna
2/26/13, 9:19 AM
#8

Nejnej det är lungt, Du tappar inga banor eftersom att du är uppkopplad till ditt facebook konto, och den kör på det kontot som vanligt. Så ominstallera och sen bara spela :)

charmixxa
8/16/13, 11:07 AM
#9

Jag har samma problem.Men hur gör jag för att installera spelet här?👍

Jonsson9
8/16/13, 5:33 PM
#10

#9 Installera spelet här?

Vänlig hälsning, Martin

Upp till toppen
Annons: