Annons:
Etikettproblemlösning
Läst 3612 ggr
sofiek90
2/11/13, 9:57 PM

Internetsidan försvinner

När jag går in på internet på mobilen, vilken sida det än är, så försvinner det när jag stänger ner internet och sedan ska ta upp den igen. Det var inte så i början, utan det kom senare. Både jag och min syster har varit inne och ändrat i inställningarna men det fungerade i så där 10 minuter. Hon har en likadan telefon som jag, som hon haft längre än jag haft min. Det är en samsung s3 Någon som har något tips på hur det kan sluta stängas ner? Jag kommer tillbaka till hemskärmen varje gång jag öppnar Internet Explorer.

MVH

Sofie

Annons:
Jonsson9
2/11/13, 10:33 PM
#1

Använder du stock Android-webbläsaren då? (Internet Explorer använder du iaf inte ;) )

Vet inte riktigt vad det finns för inställningar i den, men i andra webbläsare som t.ex. Dolphin Browser så vet jag att det finns inställningar för att spara sidorna i minnet.

Vänlig hälsning, Martin

sofiek90
2/16/13, 10:16 PM
#2

Jag har använt internet Explorer (det står uttryckligen att det är det också, så det är väl knappast något annat). Är dock inte inne på internet så mycket längre på mobilen men hade ju underlättat om inte startsidan kom varje gång jag vill använda det.

MVH

Sofie

Jonsson9
2/17/13, 7:44 PM
#3

Märkligt, eftersom Internet Explorer inte finns till Android?

Kan du länka till det på Google Play?

Vänlig hälsning, Martin

MichaelE
2/20/13, 10:16 AM
#4

#0 Jag antar att det är stockläsaren du använder. Jag rekommenderar att du byter denna webbläsare mot Chrome eller Dolphin Browser.

Jag vet inte om SG3 stockläsare har uppdaterats på sistone, men den innehåller eller innehöll säkerhetshål så det vore bra om du bytte webbläsare ändå.

Upp till toppen
Annons: