Annons:
Etikettappar
Läst 3233 ggr
Jonsson9
2013-01-21 22:46

Dolphin Browser

Det tog ett tag innan jag vande mig vid Dolphin Browser, och ett bra tag innan jag ens gav mig på att testa en annan webbläsare än stock.

Numera är jag sjukt nöjd med Dolphin, det jag har saknat har dock varit det som den för övrigt trista Chrome har. Att kunna få alla mina flikar som jag har uppe på datorn till telefonen.

Så gjorde äntligen Dolphin mitt liv komplett (trodde jag). De släppte den så kallade "Dolphin Connect", jag blev fullkomligt störtlycklig och sprang runt huset två och ett halvt varv!

Men sen fick jag testat det hela…

DET FUNKAR INTE!! Skrikandes

Finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig att göra mitt liv komplett?

Jag har installerat Dolphin Connect i min webbläsare på datorn (Chrome) och loggar in med samma inloggning som jag gjort i telefonen. Jag kan synka de flikar jag har på datorn till mobilen, men jag kan inte skicka grejjer som kartor, telefonnummer m.m till mobilen. Och på datorn står den bara och laddar ser det ut som.

Är det något mer man måste göra?

Vänlig hälsning, Martin

Annons:
MichaelE
2013-01-22 19:03
#1

Tack för tipset, detta har gjort att jag äntligen kan komma åt sidorna som jag har hittat på mobilen och skicka dom till datorn.

Tidigare har jag använt Evernote plugin.

Men jag håller med dig Dolphin, jag gillar det starkt. Det finns så många inställningar och dessutom hur många plugins som helst.

Men till ditt problem så fungerar det inte för mig heller.

Jonsson9
2013-01-22 19:26
#2

Märkligt, det kanske är någon tillfällig bugg hos dom då.

Vänlig hälsning, Martin

Upp till toppen
Annons: