Annons:
Etiketthtc
Läst 3491 ggr
MichaelE
12/25/12, 12:22 PM

HTC One S får Jelly Bean

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Under julafton blev flertalet HTC One S ägare glada (japp, det inkluderar mig) och fick den efterlängtade Jelly Bean i julklapp.

Nyheterna är ju Project Butter samt Sense 4+.

Nyheterna i Sense+ är följande:

  • Ny galleri app
  • Ny kamera app
  • HTC Media Link HD
  • Energisparfunktion
  • Större klocka i noteringsfältet
  • Kan ansluta USB minnen samt externa hårddiskar med hjälp av en OTG-USB kabel
  • Dölja appar man inte använder i menyn
  • Nya teman
Annons:
MichaelE
12/25/12, 4:05 PM
#1

Glömde nämna att den har fått Swype tangentbordet. Fungerar faktiskt bättre än SlideIt.

kissidor
12/25/12, 4:15 PM
#2

men så trevligt av dem att låta det ske just igår Glad

swype bättre än slideIT? jamen jag sa ju det SkrattandeOskyldig

Värd på Mobiltelefoner och Android

MichaelE
12/25/12, 6:56 PM
#3

Visst var det Jo, Swype fungerar bättre än SlideIt av flera skäl. Ett, du kan ha flera språk inställda samtidigt och du kan ha det svenska tangentbordet framme och ändå svepa fram ett engelskt ord. Två, den är bättre på att gissa rätt ord än SlideIt och mycket mer förlåtande. Däremot är Swype långsammare. För se om jag ger mig på Swiftkey eller om jag håller mig till Swype.

MichaelE
12/25/12, 9:26 PM
#4

Blev tvungen att byta tillbaka, SlideIT är så mycket snabbare att använda. Om Swype kunde vara typ tio gånger snabbare så hade jag fortsatt använda den.

Jonsson9
12/25/12, 11:13 PM
#5

Jag är rätt nöjd med Swiftkeys "Flow". Det lilla som behöver ändras hoppas jag dom har fixat efter betan. :) Rekommenderar.

Vänlig hälsning, Martin

MichaelE
12/26/12, 11:20 AM
#6

Jag har blivit så van vid att "slajda" fingret över tangentbordet att trycka på bokstäverna känns gammalmodigt, skulle vara härligt att kunna göra samma sak med laptopen. Tungan ute Fast då skulle jag börja skriva långsammare än vad jag gör nu.

Annons:
kissidor
12/26/12, 12:39 PM
#7

då skriver vi kanske på lite olika sätt michael, jag blir galen om jag skriver fel och måste rätta, så då har jag större nytta av att swype gissar bättre - skulle den vara snabbare men gissa sämre så skulle det inte vara till nån nytta för mig.

jag testade flow-betan också men jag gillade den inte riktigt. visserligen stod det ju ganska snabbt uppenbart att man var tvungen att lära om -det går inte att slida lika snabbt som i swype för då missar man det rätta ordförslaget. jag kanske borde ha gett den en större chans men jag fastnade så omedelbart för både swiftkey 3 och för swype så när jag inte gjorde det med flow så tänkte jag att den inte riktigt var nåt för mig.

håller med michael, visst längtar man tills man kommer att kunna swypa när man skriver i datorn också Skrattande

förresten vad tycker du om project butter då - ganska nice va Glad?

Värd på Mobiltelefoner och Android

MichaelE
12/26/12, 12:48 PM
#8

Sant.

Jodå, det flyter på riktigt bra.

Upp till toppen
Annons: