Annons:
Etikettspel
Läst 10807 ggr
Snurpan79
12/14/12, 9:47 PM

Tomte-spel

Tomten är ett småroligt spel som passar bra just denna tiden på året. Det gäller att leverera paket till så många hur som möjligt medan du ser till att släden håller sig i luften. Går även att ladda ner via Appland för den som vill det.

Enjoy

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Annons:
kissidor
12/17/12, 1:55 PM
#1

gick in på playbutikens hemsida nu och skickade det till dotterns telefon, ska bli kul att se vad hon säger när hon ser det Skrattande

Värd på Mobiltelefoner och Android

Snurpan79
12/18/12, 4:44 PM
#2

#1 Spännande Glad

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

kissidor
12/18/12, 7:10 PM
#3

ooops, nu har du bytt igen snurpan, och jag som har haft samma kattavatar överallt på nätet i snart 15 år nu Skrattande

jo hon var förbryllad när det bara dök upp sådär, men hon anade ju att jag hade nåt med saken att göra Flört - och sen har det spelats tomten för fullt Glad

Värd på Mobiltelefoner och Android

Snurpan79
12/18/12, 9:30 PM
#4

#3 Det tolkar jag som att hon gillar spelet. Glad

Jo, jag rullar runt på bilder på mina 3 pälsklingar. Vore fisigt att bara låta en av dem synas. Flört

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

kissidor
12/18/12, 10:13 PM
#5

ja så tolkade jag det också snurpan Flört

aha, jag fattar - 3 st varav ingen får förfördelas Skrattande. ja min Avatar är ju the kissidor himself, salig i åminnelse Gråter - så det kan man ju inte byta. men vi har fina katter nu med Glad

Värd på Mobiltelefoner och Android

Snurpan79
12/18/12, 10:27 PM
#6

#5 De här 3 är mina första katter så de är mig oerhört speciella. Lukas, som jag har som Avatar nu, ligger mig väl kanske lite närmare om hjärtat för han min absolut första kisse och vi hann bilda ett särskilt band innan brudarna flyttade in. Men säg för guds skull inget till brudarna. Flört

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Annons:
kissidor
12/19/12, 11:47 AM
#7

kissidor var min första kisse också, och det var innan jag bildade familj så minnet av honom kommer att vara speciellt för mig livet ut. det var väl bara ett infall att jag tog hans namn som användarnamn och hans bild som Avatar allra först i början när man började gå ut på nätet, men nu gillar jag att ha det så. folk känner igen den från en sajt till en annan, och jag glömmer aldrig min kära kisse Glad

nejnej, det är klart att vi inte kan säga nåt till brudarna - gud förbjude att brudarna får nys om det Oskyldig

Värd på Mobiltelefoner och Android

Snurpan79
12/19/12, 6:09 PM
#8

#7 Jag brukar köra samma namn på nätet men avatarerna varierar ständigt. :)

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Upp till toppen
Annons: