Annons:
Etikettövriga-tillverkare
Läst 3676 ggr
Jonsson9
2012-12-12 19:59

YotaPhone

Den ryska tillverkaren "Yota Devices" har visat upp en telefon med två stycken 4,3 tums skärmar, en på framsidan och en på baksidan.

Den ena skärmen ska vara med optimerad för att läsa e-böcker på.

Läs mer på swedroid.se

Vänlig hälsning, Martin

Annons:
kissidor
2012-12-12 20:22
#1

låter iofs som en god tanke med en e-boks-skärm - för så mycket har man ju fattat att den vanliga mobil eller surfplatteskärmen lämpar sin inte för det - men är den inte lite väl liten tror ni? jag köpte mig en sony läsplatta nyligen och är ganska nöjd. skitsmidigt att kunna ha otaliga böcker med sig som tillsammans bara väger ett drygt hekto Skrattande. jag fyller alltid halva väskan med böcker när vi ska resa bort för att jag är så velig och inte vill ta risken att lämna hemma en bok som jag sen får för mig att jag hade velat ha med mig, det problemet är ju historia nu! den är hursomhelst på 6" och den är ju som en pocketbok ungefär så det är helt ok, men mindre vete sjutton om jag skulle tycka om.

annars gillar jag specsen på den här telefonen, dual core räcker gott, det är RAM-minne man skulle vilja ha lite mer av än i sin nuvarande för att det kläggar igen lite framförallt när man surfar, och det har den ju Glad, LTE och 32GB inbyggt minne funkar också för mig

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: