Annons:
Etikettsony
Läst 4619 ggr
Veda
2012-11-14 08:13

iZettle till Xperia Arc S

Har just skaffat iZettle till min telefon. Men jag får det inte att fungera med kortläsaren. Så fort jag pluggar in den startar ett annat program, Smart Connect, som stör det hela. Min telefon har beteckningen LT18i.

Är det någon som har provat iZettle med kortläsare och fått det att fungera eller vet med bestämdhet att det inte kommer att fungera?

(Det funkar med att mata in uppgifterna).

Annons:
Jonsson9
2012-11-14 14:31
#1

Har ingen egen erfarenhet av iZettle. Hittade bara denna sidan. Vilken tyvärr inte säger så mycket om just din Xperia Arc.

Försök få smart connect att inte starta, på vilket sätt stör det?

Vänlig hälsning, Martin

kissidor
2012-11-14 15:55
#2

xperia arc s är en av de telefonmodeller som izettle gick ut och sökte betatestare till via swedroid i början av oktober. du kanske skulle höra av dig till dem och fråga hur det gått för den som testar just den?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Veda
2012-11-15 09:29
#3

Rätt tänkt #2. Jag får göra det. Jag har testat med att avinstallera smart connect och stoppa Live ware. Men det funkar ändå inte. Den läser kortnummer men inte månad/år och säkerhetskod. Knappar jag in den så blir ändå inte knappen fortsätt aktiv. Jag får väl acceptera att det inte funkar kanske. Kan ju ta betalt, om det behövs, genom att knappa in uppgifterna. Lite dyrare men det går i alla fall.

Veda
2012-11-16 12:17
#4

Nu har jag fått svar från iZettle. Men de hänvisar bara till den publicerade listan. Så där blev jag inget klokare.

kissidor
2012-11-16 12:45
#5

nä vad trist att de var så ohjälpsamma veda Rynkar på näsan! de måste väl för sjutton veta själva att det varken står bu eller bä om din modell i den där listan! förstår de inte själva att så dålig kundservice ligger dem i fatet när de vill sälja sin produkt?!?