Annons:
Etikettappar
Läst 5714 ggr
Jonsson9
2012-11-01 15:40

Sov som en Android

Sleep as Android

Jag hörde för längesedan om en app som kontrollerar hur du sover.
Man lägger helt enkelt telefonen bredvid sig i sängen när man ska sova(tänk om man krossar den?) och appen registrerar ens rörelser och kan även spela in ljud, tex om man pratar i sömnen (vilket skulle vara väldigt kul att höra Glad)

Nu fick jag nyligen nys om en sådan här app igen och var tvungen att dela med mig.

Appen på Google Play

Någon som har provat på denna app eller någon liknande?

Medelbetyget ligger på 4,5 stjärnor (2012-11-01) med över 30 000 röster.

Vänlig hälsning, Martin

Annons:
kissidor
2012-11-01 16:56
#1

låter ju oerhört spännande Skrattande. sambon påstår att jag låter illa om nätterna, nu kommer jag ju att kunna motbevisa honom Oskyldig.

vad skulle man ha för eländig skrutt-telefon som skulle ta skada av att man bara vältrade sig lite på den? inte en samsung iaf, den saken är klar! folk får säga vad de vill om "plastighet" men det håller Flört!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Anmaja
2012-11-01 19:26
#2

Intressant, ska jag kolla. Glad

.

Man är aldrig nere med en ballong - Nalle Puh

~ Anmaja - min blogg ~

'Ordordnaren' på Wordfeud/Rumble/Ruzzle

"Man är aldrig nere med en ballong"
/Nalle Puh

Jonsson9
2012-11-02 08:20
#3

#1 Haha, ja gör det. Flört

Jag skulle då inte våga lägga min i sängen. Sätter man väl armbågen rakt över den när man vänder sig och knäcker hela skitet eller nåt. Eller är det bara jag som sover så brutalt..? Tungan ute

Vänlig hälsning, Martin

Jonsson9
2012-11-02 08:20
#4

Återkom gärna om ni provar på det! Skrattande

Vänlig hälsning, Martin

kissidor
2012-11-02 09:21
#5

#3 nejdå, jag sover skitstökigt - gör tydligen flygande vändningar hela tiden, alltså faktiskt lättar från sängen och landar med en duns - både sambon och dottern svär på det. men som sagt plasttelefoner är tåliga grejer det Glad

Värd på Mobiltelefoner och Android

ettlitetalias
2012-11-02 11:43
#6

Jag har provat en liknande, men den krashade varje gång jag skulle slå av den på morgonen så avinstallerade den snart. Den drog även monstuöst med ram även när den inte var aktiv för natten.

Annons:
[hannamarie]
2013-02-23 17:41
#7

Måste man lägga telefonen i sängen eller räcker det om man lägger den på sängbordet jämte? :O eller känner den inte av nåt då?

Snurpan79
2013-02-23 21:09
#8

Jag har faktiskt provat den appen och jag tyckte den var helt ok. Den väckte mig vid bra tidpunkter och det finns massa rolig statistik att ta del av. Testade någon liknande app men Sleep as Android var bäst tyckte jag. Har glömt att installera den efter att jag rootade luren och ska nog ta att installera den igen nu.

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Jonsson9
2013-02-24 12:32
#9

#7 Har inte själv provat den men antar att den måste ligga i sängen för att den ska känna när man rör sig. Annars lär det bara vara ljud som den spelar in och statistiken blir kanske inte lika bra.

Vänlig hälsning, Martin

yoanna
2013-02-27 13:24
#10

Men om den ska spela in ljud man gör när man sover, krävs det då att man på morgonen måste sitta å lyssna igenom sin X-antal timmars sömn. Eller sparar den ljuden som ljudfiler som man kan öppna eller något… Blir ju jobbit om man ska sitta och lyssna igenom 8timmars sömn för att höra om man säger något överhuvudtaget? 😛

Jonsson9
2013-02-27 17:26
#11

Har inte använt den här appen själv men jag antar att den bara spelar in när det är något som låter. Annars när det är tyst antar jag att den inte spelar in. Blir lite lättare så. 😉

Vänlig hälsning, Martin

Upp till toppen
Annons: