Annons:
Etikettappar
Läst 3544 ggr
kissidor
2012-10-25 21:52

Ny supertangentbordsapp för android på gång

först visste jag inte ens om att det fanns smarta tangentbordsappar. sen provade jag några stycken däribland swiftkey av prediktionstyp och blev helt såld.

efter en uppdatering blev jag en av de som drabbades av en bugg i swiftkey som gjorde att jag inte kunde ladda ner svenska språkpaketet så jag var tvungen att hitta mig ett annat. provade andra av prediktionstyp men de sög jämfört med swiftkey.

provade de av swypetyp bla slideIT och tänkte "nåja, det får duga". sen fick jag nys om att swype (som inte finns i play store) fanns att ladda ner som beta från swypes hemsida - och jag var såld igen.

men ibland händer det att jag saknar det geniala nästan magiska med swiftkey så jag blev väldigt glad när jag såg att swiftkey håller på att ta fram en app som kombinerar det bästa från bägge dessa fantastiska tangentbordskoncept Glad

den här videon måste de ha skruvat upp hastigheten på kan jag tycka, men det ser ju ändå väldigt lovande ut! jag var kvickt som en iller in och anmälde mitt intresse för att testa betan när den kommer - det kan man göra här om nån annan är intresserad: http://www.swiftkey.net/flow/ Flört

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
[Nathalie62]
2012-10-25 22:24
#1

Snabb som en iller var det ja FlörtSkrattande

Jonsson9
2012-10-26 07:14
#2

Som illrar med spikskor! Som mitt gamla lumparbefäl brukade säga. :p haha. Ett superbra tips, ska lätt gå in och anmäl mig på länken sen. :)

Vänlig hälsning, Martin

MichaelE
2012-10-26 12:39
#3

Detta kan få mig att lämna SlideIT so mjag annars gilalr väldigt mycket. Dock har den senaste updpateringen gjort att gissningen utav ord blivit sämre.

Klart värt ett köp när det väl kommer ut (såvida inte SlideIY hinner lbi bättre innan dess).

Jonsson9
2012-10-26 13:17
#4

Gillar Swiftkey starkt och har kört det ett tag nu. Det enda jag har saknat har varit en "swype" funktion. Kan inte bli bättre ju!

Vänlig hälsning, Martin

[_Fisken_]
2012-10-28 23:18
#5

Har testat också SwiftKey på min HTC One V och jag är mkt nöjd. Bra tips!

Upp till toppen
Annons: