Annons:
Etiketthtc
Läst 4531 ggr
Moalinn
2012-10-14 21:29

Byta HTC

Hej!

Jag undrar bara en liten sak.

Just nu har jag en HTC Sensation som är över ett år, jag har vart jättenöjd med den, inga problem över huvud taget förutom små buggar men det fixade sig snabbt.

Det är inget fel på den nu kan jag väl tycka, börjar gå lite segt bara, ska se om jag kan göra en fabriksåterställning och se om det blir bättre.

Men ändå är jag lite nyfiken på en ny mobil. Kollat på HTC One x och tycker den verkar riktigt bra, men jag vet inte, är det någon idé att byta från en Sensation till One x? Är det någon stor skillnad?
Eller är det bättre att vänta och se om HTC kommer med något ännu lite bättre?

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Wand
2012-10-14 21:34
#1

Själv så tycker jag att det ska kännas RÄTT i hela kroppen när man byter mobil, framför allt om man redan är nöjd med den man har. Lika bra att vänta om du är osäker. 

Har en Sony Xperia S och jag ÄLSKAR den, vill inte ha en ny. Så ska det vara, det ä ju lite pengar man får slänga bort på dem… Cool

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

MichaelE
2012-10-14 21:56
#2

Om du verkligen vill byta upp dig så ska du vänta på HTC One X+, den är bättre än One X på alla sätt och framförallt batteritiden. Annars kan jag rekommendera HTC One S som är otroligt bra. Den var den bästa på marknaden tills Samsun Galaxy S3 släpptes.

Upp till toppen
Annons: