Annons:
Etikettövrigt-om-android
Läst 3590 ggr
DesK
10/2/12, 1:54 PM

Dags för ny telefon

Just nu har jag en ZTE Blade, men den håller på att ge upp. Tidigare har jag haft en SE xperia x10 som jag trivdes mycket bra med, den har min ena dotter nu. Jag har kikat på Samsung Galaxy, men jag tycker att den är för stor.

Någon här som har något bra tips på en bra lur?

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
Jonsson9
10/2/12, 2:35 PM
#1

Vilken Samsung Galaxy har du tittat på? Är det S3an du tycker är stor?

Vilka krav har du på den nya telefonen?

Vänlig hälsning, Martin

DesK
10/2/12, 3:23 PM
#2

Det var S3:an ja. Tanken är att äldsta dottern ska ta över denna telefon, för jag väntar på en specialtelefon med hörslinga i som sannolikt kommer ut i November. Xperian gillar vi som sagt så en ny telefon får gärna likna den. För övrigt vill vi ha smartphone och gärna utbytbart minneskort.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Jonsson9
10/2/12, 4:13 PM
#3

Okej, även Galaxy S2:an är för stor då? Det skiljer ju inte jättemycket men litegrann. Här är en jämförelse i ett youtubeklipp.

Kanske en av de nyare av Sonys alla Xperias kan vara något?
Själv har jag en Xperia S, vilken är den största av dom och utan utbytbart minneskort.

Sony har numera oändligt med Xperia telefoner. Tungan ute
Ta en titt på dom här

Känns som en djungel att kliva in på den sidan.

Men om du kan ange några andra krav ni har på telefonen eller kanske prisklass så är det lättare att hjälpa er hitta rätt.

Vänlig hälsning, Martin

kissidor
10/2/12, 8:11 PM
#4

som jonsson säger desK så kan jag bara trycka på hur jätteviktigt det är att ni har full koll på att samsung galaxy är inte en telefon utan en hel produktserie, och sony xperia likaså - annars riskerar ni att gå vilse i djungeln ordentligt Flört. det är jättevanligt att folk gör det misstaget och då blir förstås alla jämförelser gällande pris och annat helt fel.

och det finns verkligen många xperia-modeller nu och ännu fler på gång, så om ni var nöjda med er x10 så finns det egentligen ingen anledning att anta att ni inte ska hitta en sony xperia-modell som passar er Glad.

det här urvalet sony xperior har alla minneskortplats, sen överlåter jag åt er att välja vad mer som är viktigt för er även om jag har en massa personliga idéer om det Flörthttp://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=103#rparams=l=s96704712

men jag hjälper gärna till att leta om ni har mer specifikationer eller funderingar Glad

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: