Annons:
Etikettspel
Läst 8980 ggr
Jonsson9
6/15/12, 12:48 PM

Bästa Android-spelen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilka spel tycker du är de allra bästa?

Länka gärna till https://play.google.com/store direkt så man lätt kan bilda sig en uppfattning om spelet.

De bästa spelen enligt mig:

Gunman Clive - Mycket bra spel, läs min recension.

QuizMe - Ett quiz spel som kan koppla till någon random motståndare eller till en vän.

Bild på Gunman Clive:

Vänlig hälsning, Martin

Annons:
MissInAction
9/1/12, 6:09 PM
#1

Ja alltså, i två års tid var i princip det enda jag spelade på min telefon Angry Birds Skrattande Nu har jag inte spelat på länge, men det är inte för att jag inte gillar det. 
Dessa spel finns ju nu i flera olika varianter - Seasons, Rio, Space..

RitaGissa är en favorit just nu.

Likaså Ruzzle - ett spel där man ska leta så många ord som möjligt på 2 minuter - det är gratisversionen i länken, men om man vill ha fler funktioner, exempelvis kunna spela ensam, så kan man ju köpa den därifrån.

Wordfeud lyckades sambon övertala mig att testa i somras. Smått beroendeframkallande, det med!

SongPop är senaste spelet jag börjat med. Enormt beroendeframkallande TystSkrattande

Real Racing 2 är rätt kul också om man gillar bilspel. 

Yatzy är ganska kul, men jag vet inte om de har lyckats göra det för lätt? Det är inte alls svårt att få yatzy eller sex lika.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Anna
9/3/12, 7:50 PM
#2

Dragon, Fly! är mitt absoluta  favoritspel. Otroligt beroendeframkallande!

Högt på listan finns även:

Fruit Slice

Temple Run

Unicorn Dash

Sedan spelar jag även spel som redan nämnts, t.ex Ruzzle, Wordfeud, Angry Birds m.fl.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Jonaflax
9/5/12, 11:11 PM
#3

Ungarna älskar Minecraft pocket edition. Finns en gratis testversion också. Den funkar bara på våra surfplattor. Kanske går på de största telefonerna. Själv spelar jag bara Wordfeud.

**Besök mina kaniner på hemsidan och i bloggen. **

Jonsson9
9/6/12, 7:47 AM
#4

#3: Jag testade minecraft pocket men det blir tyvärr inte samma känsla. Bra idé dock. =)

Vänlig hälsning, Martin

Linnea
11/20/13, 4:16 PM
#5

Jag spelar Townsmen, lite för mycket ibland..

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Upp till toppen
Annons: