Annons:
Etikettövriga-tillverkare
Läst 1413 ggr
powerade
2016-03-23 22:43

huawei?!

Vad har ni för erfarenheter av huawei?

Någon som tipsade om Huawei p8, ser ut som en fin telefon, recensionerna på elgiganten var bra. 

Är den så bra som den verkar vara?

Kostar trotsallt typ 3.500, är det värt att prova?

Annons:
[issa_pow]
2016-03-23 23:31
#1

Köpte en p8 lite för inte så längesen för 1790:- en bra telefon med massor av funktioner som en samsung. Däremot hemskt tangentbord (men man vänjer dej efter ett tag), lite buggig med synkningen av kalender och mejl. Sms som inte kommer fram ibland. Men man kan ju inte begära så mkt av en sån billig telefon. För det mesta funkar den bra och har iallafall alla funktioner som dom dyrare telefonena har. Tror vanliga p8an är pålitligare.

powerade
2016-03-23 23:38
#2

men va vart då? rea eller?
Är aldrig inne på mejl eller kalender typ, haft en samsung galaxy s4innan, som ligger i samma prisklass just nu. Den funkade alldeles utmärkt!

kissidor
2016-03-24 09:59
#3

powerade, notera att issa_pow pratar om p8 lite, den kostar inte mer än så i ordinarie pris på flera ställen, men är lite av en budgetvariant på den p8 du funderar på 🙂.

jag har en huawei mate 8 vilket iofs är deras "flaggskepp" så lite vassare än p8:an - men tycker ändå att jag kan uttala mig allmänt om huaweis telefoner, och det är ju så mycket telefon för pengarna man kan få om man ska köpa  en modell tillverkad för den svenska marknaden i sverige från seriös butik. mycket bra kvaitet och bra hårdvara i de flesta stycken också. slår allt annat i prisvärdhet helt enkelt

det som är lite speciellt - absolut inte dåligt, men ja… som sagt… lite speciellt - är ju deras mjukvara. den har många väldigt bra och smarta funktioner och snygga teman och så som är en förbättring av originalandroid - men sen har de andra anpassningar som kanske inte faller alla i smaken. att de inte har en appdrawer utan att alla appar ligger och skräpar på skärmen som i iOS är rent ut sagt gräsligt om ni frågar mig 😛. men samtidigt är det ju ändå en androidtelefon, så detta kan man förstås ändra på om man vill 🙂. och behöver man hjälp med det så ställer man bara en fråga härinne 😉

vad man tycker om det inbyggda tangentbordet, mailen och kalendern är ju egentligen helt irrelevant eftersom det är bara att ladda ner ett annat tangentbord om man inte gillar det inbyggda. själv har jag inte använt det inbyggda tangentbordet eller den inbyggda mail- eller kalenderappen i någon enda av alla de smartphones som jag haft genom åren, så… 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

powerade
2016-03-24 14:55
#4

#3 åh verkar ju vara en bra telefoner, köpte mig en p8. Hoppas den är ungefär vad man får för den pengen idag. Den är verkligen så fin, tyvärr hade dom bara i svart på elgiganten :(

[Zachapacka]
2016-04-02 16:52
#5

jag har en honor7 som jag köpte för 3000, fungerar riktigt bra :)

Jarado
2016-04-07 20:44
#6

Har erfarenhet av P6 och köpte en P8Lite till dottern för ett tag sen (dubbla sim). Nu skall jag snart köpa en ny till mig själv, och det blir absolut en ny Huawei. Otroligt prisvärda tycker jag. En P8 eller Honor 7.

Annons:
Upp till toppen
Annons: