Annons:
Etikettrykten
Läst 1886 ggr
Razzora
2014-10-15 14:15

Rykte: Ny iPad?

Efter att Apple skickade ut inbjudningar till ett event förra veckan så har det ryktas om en ny surfplatta eller om det är en ny dator som de ska annonsera. Nu verkar det vara som om det ändå är en iPad Air 2. Bilder ha börjat och läcka ut och Apple verkar inte så nöjda.

Frågan är om detta verkligen är bilderna på en ny iPad Air eller är det bara fejkade bilder?

Vad tror ni om detta? Är detta "läckta" bilder? 

Läs mer:  Ny iPad Air 2?

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
RebeccaG
2014-10-15 14:19
#1

Det skulle inte förvåna mig ett dugg ifall dem släpper en "iPad Air 2" eller någon liknande historia. 
iPhone släpps ju varje år så numera räknar jag med det.

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

kissidor
2014-10-15 14:42
#2

tja, kanske eller kanske inte - men jag bryr mig ganska lite faktiskt. jag menar man är ju rätt säker på att den kommer att se nästan exakt likadan ut som den förra så de små detaljerna som ev eller ev inte är ändrade utseendemässigt känns inte som att de blir på minsta sätt avgörande för mig. men 2 GB RAM och fingeravtrycksläsare är ju en bonus om det stämmer 👍

hursomhelst så lär vi ju få veta imorgon 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Jens]
2014-10-20 06:26
#3

2 GB RAM är inget fel att ha men det är inte det viktigaste för mig.

Jag hade hoppas på blixt men tydligen ska man använda plattan i dagsljus och inte den övriga tiden och det passar ju oss nordbor väldigt bra när det blir mörkare tider. Kamera är en viktig del för mig då jag tar mycket bilder.

Fingeravtrycksläsare är något man (nästan) inte kan vara utan idag. Apple smarta fingeravtrycksläsare är så bra att man inte kan tro att det är sant.

Men om det blir ett köp funderar jag på fortfarande men jag får avvakta och testa den i verkligheten först innan det blir en affär.

Upp till toppen
Annons: