Annons:
Etikettövrigt-om-android
Läst 1440 ggr
powerade
8/7/17, 8:58 AM

Honor 8

Försökt läsa men blir ej så klok på detta. Vissa säger det finns någon typ av trådlös ladd till honor 8 medans folk säger att telefonen inte har den funktionen? Hur är det egentligen?

Annons:
kissidor
8/7/17, 11:52 AM
#1

nej den har inte trådlös laddning, men det är möjligt att det finns sådana laddskal till den som kan ge den funktionen ifall du hemskt gärna vill ha det. då är det själva skalet som laddas trådlöst och det är sen anslutet till den vanliga laddporten. du skulle kunna googla på typ wireless charging case for honor 8 eller nåt sånt 🙂

ett tag var det ju den nya stora grejen som alla skulle ha, men sen när så många gick över till metallhölje så blev det så många som var utan det att det inte blev samma konkurrensnackdel att inte ha det, och nu är det väl nästan bara samsung som fortfarande erbjuder det. 

har du haft det förut så du vet att det är nåt du inte vill vara utan? jag tyckte det lät superpraktiskt när det kom, men efter att ha testat det var jag mer tveksam. om det fanns trådlösa laddplattor inbyggda i borden här och var - på donken och bibblan och så - så skulle jag tycka det var asbra att ha möjligheten att använda det, men som det är nu tycker jag personligen inte det ger så mycket faktiskt 🤔

Värd på Mobiltelefoner och Android

powerade
8/7/17, 1:50 PM
#2

Jag har den funktionen på min s6 men aldrig provat!:p Men min pojkvän har honor 8 och glömt laddaren hemma så finns det trådlös laddning där han är. Då jag hittade folk som diskuterade om att det verkade finnas men att den egentligen inte hade den funktionen så blev det väldigt förvirrande!:p

kissidor
8/7/17, 9:01 PM
#3

ah, då fattar jag 🙂! 

jag har haft trådlös laddning i ett par telefoner - men det väsnas, går långsamt, och man kan ge sig attan på att det börjar ringa stup i ett om man lägger telefonen på laddplattan 😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

powerade
8/7/17, 10:42 PM
#4

Haha hans pappa sitter å ser tv med telefonen på ladden just bredvid så den laddas väl lite då å då xD klart då funkar det men jag har ju inte samma möjlighet så i med snabbladden så det går undan lite:D

Upp till toppen
Annons: