Annons:
Etikettsamsung
Läst 1058 ggr
ilenna90
2017-04-26 19:30

återställa mobilbilder? :(

är i stort behov av hjälp och hoppas att nån kan ge mig den! :(
jag skulle radera -en- bild ur en fotomapp på mobilen, men råkade istället radera hela mappen :( nu var det bara 30 bilder i den, men det är ändå bilder jag väldigt gärna vill ha kvar. var typiskt nog inte sparade på sd-kortet heller, utan telefonens eget minne. 

har läst om sånna där recovery-program som ska kunna återställa raderade filer. men jag är inte särskilt teknisk och vågar inte bara chansa och riskera att ställa till något. 

så om någon har något tips så får ni jättegärna förklara hur jag kan gå tillväga, och helst utan massa krångliga ord (a) 
jag vet liksom inte ens ifall jag ska ta hem något program till datorn och koppla in mobilen med sladd, eller om man ska ta hem något program direkt till mobilen?

Annons:
[strutter]
2017-05-28 15:28
#1

Hej! Det är en hel månad sedan ditt inlägg, ser jag. Om du inte har fått nån hjälp så skulle jag googla efter närmaste PhoneIx-butik. Jag tror att dom kan hjälpa dig. Dom tar betalt, men det kanske det är värt. Jag har själv anlitat dom och den summa jag betalade var överkomlig, jag tror att det var 350 kr.

ilenna90
2017-05-29 19:16
#2

hej, fick tyvärr ingen hjälp. men eftersom det också bara var 30 bilder så känns det inte värt att betala någon firma för det. men tack ändå för tipset :)

Carrosh
2017-06-02 21:02
#3

Ett tips är att du börjar backa upp bilderna i molnet via någon tjänst. Dropbox, Google Pics eller något annat liknande. Finns flertalet tjänster att använda, som är helt gratis.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Upp till toppen
Annons: