Annons:
Etikettappar
Läst 1226 ggr
[SonjaG]
4/12/17, 3:56 PM

Swish

Detta kanske är fel grupp för min fråga. Flytta gärna.

Använder ni Swish? Hur upplever ni att det funkar? 

Berätta om för- och nackdelar.

Annons:
Fridaaaa
4/12/17, 4:01 PM
#1

Använder swish.

Tycker det är toppen! Lätt att använda, och man slipper ha kontanter jämt.
Nackdel är när appen krånglar, men kan ju alla appar göra.
Men annars inga nackdelar enligt mig :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
4/12/17, 4:04 PM
#2

Jag ser heller inga nackdelar.

Jag tycker det är en jättebra tjänst. Jag har mer eller mindre aldrig kontanter på mig.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Pytteliten
4/12/17, 4:06 PM
#3

Det är suveränt! Jag är väl ite gammaldags och har alltid kontanter, men swish är ändå ett himla smidigt och bra komplement!

[SonjaG]
4/12/17, 4:13 PM
#4

Jag använder oxå kontanter väldigt lite. Men kort brukar jag betala med. Men så har man läst om att Swish kan ha sina risker. Just nu minns jag inte kritiken mer exakt. 

Iland borde det vara praktiskt tycker jag. Om man är på ställe där kortläsare inte finns.

kissidor
4/12/17, 7:29 PM
#5

Jag tycker swish är helt grymt, och tvivlar på att det är mindre säkert än nåt annat. Värdelöst när man kommit överens om en affär och ska köra igenom swish en men nätet är överbelastat eller tjänsten har kraschat förstås, men jag tycker väl inte det händer så ofta att det är ett jätteproblem

Värd på Mobiltelefoner och Android

Stallmima
4/27/17, 4:17 PM
#6

Tycker Swish är superbra, slipper att ha kontanter.

Annons:
Maria
5/5/17, 3:08 PM
#7

Jag tänker på alla loppisar. Bland annat bagageluckeloppisar så här års. Så himla smidigt betalningssätt då och de flesta brukar ha det.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Stallmima
5/5/17, 11:06 PM
#8

#7 Precis, det är jättesmidigt förutsatt att båda parter har swish

[SonjaG]
8/8/17, 2:24 PM
#9

Nu har jag bestämt mej för att ha swish.

Jag har gått in på min bank o fyllt i allt som krävs. Men sen kommer jag inte vidare när jag ska hitta swishappen. Var finns den, hur gör jag och varför funkar det inte?  Skratta gärna åt mej som är så okunnig, men hjälp mej sen när ni skrattat färdigt. haha…

Stallmima
8/8/17, 3:10 PM
#10

#9 Vad har du för telefon?  Appen ska finnas i Play Butiken, funkade klockrent för mig att ladda ner

[SonjaG]
8/8/17, 3:52 PM
#11

Nexus5

kissidor
8/8/17, 9:23 PM
#12

men vad knasigt att du inte hittar den! vilken androidversion har du i din nexus 5?

om du går till google play i webbläsaren istället, från den här länken: https://play.google.com/store/apps/details?id=se.bankgirot.swish , och så loggar in - kan du då skicka den till din nexus 5, eller vad står det annars?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: