Annons:
Etikettproblemlösning
Läst 723 ggr
beem
12/30/16, 10:27 PM

Lyssna på musik i surfplattan

Jag har en surfplatta Samsung Galaxy Note 10.1

Jag har en fråga ang ljud / ljudvolym.

När jag laddar ner ett radioprogram (endast tal) och sen spelar upp det öppnas det i en spelare där jag kan justera ljudet under programmets gång.

När jag lyssnar på musik via Spotify finns ej denna möjlighet. Jag antar att det måste finnas men att jag inte hittar rätt.

Jag har ställt in ljudet under inställningar > ljud -  får att få en lämplig nivå men jag vill kunna ändra under tiden jag spelar.

Måste jag ladda ner en spelare då eller hur gör jag ?


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Annons:
kissidor
12/30/16, 11:37 PM
#1

Spotify kan inte spelas via en annan spelare, men jag förstår nog inte riktigt ditt problem - varför kan du inte ändra ljudet med plattans volymknappar?

Hursomhelst så finns det ju förstärkar- och equalizerappar som kan ge högre volym än plattans normala maxvolym, samt justera bas och sånt - ifall det är nåt sånt du menar 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

beem
12/31/16, 11:06 AM
#2

Plattans volymknappar ?

När jag spelar upp musik så varierar volymen mellan låtarna och jag vill då kunna justera  det just då.  Jag har ställt in ljud via inställningar i plattan  men vissa låtar har låg volym så jag vill enkelt kunna höja just då för den låten.

När jag spelar in från radion - tal - så spelas det upp i en spelare med en  volymkontroll samt start och stopp men saknar det för musik från Spotify.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

kissidor
12/31/16, 11:57 AM
#3

Ok, då var det som jag tolkade det att du ville kunna göra helt enkelt, men jag blev förvirrad av att du inte helt enkelt använde plattans fysiska volymknappar (eller drog ner mediavolymkontrollen från aviseringsfältet) och därför tänkte jag att du kanske menade nåt annat - och nu är förvirringen ännu större 🤦‍♂️🙂.

det finns inga volymkontroller i spotify för att det behövs inte, det är inte där man ska justera ljudet. så än en gång, varför går det inte bra att använda plattans volymknappar 🤔?

Värd på Mobiltelefoner och Android

beem
12/31/16, 2:36 PM
#4

OK då vet jag.

Tack för hjälpen.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Upp till toppen
Annons: