Annons:
Etikettproblemlösning
Läst 2216 ggr
Loris M
2016-12-19 09:22

För lite minne

Jag har en Samsung Galaxy och har problem med att ladda upp bilder här på iFokus eller på FB. Har inte märkt något tidigare, eftersom jag så gott som alltid använder datorn för det. Men när jag nu försökte ladda upp en bild så visas detta meddelande: "Föregående åtgärd kan inte slutföras. För lite minne.".

Vad menas med det? Hur kan det vara för lite minne?

Annons:
Alix
2016-12-21 11:37
#1

Det kanske finns en gräns för hur många bilagor (antal eller datamängd) som varje användare kan ladda upp? Inte ovanligt med sådana gränser på forum.

Macveteran. Kan datorer i övrigt plus Android.

Loris M
2016-12-21 11:42
#2

#1 Jag tror inte att det är problemet. Här på iFokus finns väl ingen sådan gräns? 

Jag tänkte att det kan vara för många appar, program som laddats upp (även om jag själv inte gjort det) och som tar plats så jag har tagit bort Spotify bl.a. men ingen förändring. 

När jag går på inställningar och tittar på lagringsutrymme så har jag använt bara hälften av det som finns tillgängligt, så jag förstår inte hur det kan vara för lite minne. 🤔

Tobbe_490
2016-12-24 13:31
#3

Ladda upp en bild med formuläret nedan. Bilden måste vara i PNG, GIF eller JPG-format och får inte vara mer än 5MB stor.

Upp till toppen
Annons: