Annons:
Etikettproblemlösning
Läst 541 ggr
Pialinn
2016-12-11 15:25

Musik & annat på samma gång

Som glad pensionär med inga kunskaper om/på min Samsung-platta undrar jag om jag kan lyssna på musik från Youtube samtidigt som jag gör annat. Spelar ofta spel men gillar oftast inte deras musik. Om man kan göra så (går ju på datorn) får ni förklara enkelt och utförligt.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Annons:
kissidor
2016-12-12 11:36
#1

just youtube kan ju inte köras i bakgrunden nej, med spotify däremot går det utmärkt och det behövs inga förklaringar, det är bara att dra igång det och sen hoppa över till appen du vill vara i 🙂. 

reservation dock för att det möjligen kan vara beroende på vilket spel du går över till om det fungerar på det sättet, eller om apputvecklaren låst det på nåt sätt så att det ändå blir appens egna ljud du hör. jag brukar inte köra sådär själv, men jag vet att youtube inte fungerar i bakgrunden alls, och jag testade nu med spotify och hay day och det fungerade iaf som du beskriver att du vill.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Pialinn
2016-12-12 15:03
#2

Tack för svar. Då behöver jag inte fundera på det mer. Ska kolla appen förSpotify. Får se om jag hittar "min" musik där.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Pialinn
2016-12-14 18:10
#3

Tack Kissidor! Jag fick det att funka, men måste lära mej mer hur man laddar ner "min" musik.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

kissidor
2016-12-14 18:30
#4

Härligt att det funkar iaf 🙂, hoppas du hittar dina låtar också!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: