Appar

APP röstmemo

2016-12-08 01:53 #0 av: Vibeka

Hej! Jag behöver en app till min Samsung som är en röstinspelnings memo med påminnelsefunktion! Var hittar jag en sån? 

Tack på förhand! Skrattar

Anmäl
2016-12-08 06:39 #1 av: kissidor

Inte helt säker på vad du söker för funktioner, men Google keep kanske kunde vara nåt för dig, har du testat den Glad?

Medarbetare på Mobiltelefoner och Android

Anmäl
2016-12-10 01:38 #2 av: Vibeka

#1 Bara att kunna spela in ett röstmemo och att kunna sätta larm på det det datumet jag måste komma ihåg det så att det larmar typ som kalendern i Samsung :)  Nej inte testat det ska genast kolla upp det tack Glad

Anmäl
2016-12-10 01:58 #3 av: Vibeka

Ja precis en sån app behöver jag, testade google keep men det var riktigt uselt ljud och den larmade inte fast jag ställt in tid :( Fler förslag? :)

Anmäl
2016-12-10 10:00 #4 av: kissidor

Tja, lite svårt för mig som inte själv använder en sån app Skrattar. Men jag utgår från att Evernote och Onenote klarar detta. Och sen finns det en som heter Simplenote också, för de som kroknar på att lära sig alla funktioner i de två tidigare nämnda. Vet dock inte HUR enkel den är, om den är FÖR enkel eller precis lagom

Medarbetare på Mobiltelefoner och Android

Anmäl
2016-12-12 01:27 #5 av: Vibeka

Tack snälla #4 nu har jag testa dem men ingen har en påminnelsefunktion tyvärr. Tack för hjälpen ändå Glad

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.