Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1220 ggr
Bellisbulls
10/19/16, 7:47 AM

Surfplatta med samtalsfunktion

Hej! Jag är på jakt efter en surfplatta som man kan ringa med. Pris spelar ingen större roll.

Annons:
kissidor
10/19/16, 9:18 AM
#1

Det kan man göra med tex samsungs galaxy tab s2 lte-modeller, finns i både 8" och 9,7". riktigt trevliga plattor måste jag säga eftersom jag själv har båda 🙂. 

även sonys xperia tablets z3 8" och z4  10,1"  lte-modellerna kan du göra det, men jag tror kanske inte man kan få tag i dem längre.

 Huawei Mediapad x2 7" lte vet jag att man kan göra det med eftersom jag själv haft den och försökt använda den som telefon, det blev dock lite för drygt storleksmässigt och jag tappade den hela tiden, men funkade gjorde det ju. jag skulle tro att det går bra med Mediapad M2 8" lte också, och kanske även med M2 10". (du skriver ju inte vilken storlek du tänkt dig så därför radar jag upp alla jag vet)

det ska nämnas att det är 2015 års version av galaxy tab s2 jag har, så jag kan inte av egen erfarenhet säga om funktionaliteten finns kvar i 2016 års version, det får man se till att dubbelkolla men jag skulle vara förvånad om inte.

Värd på Mobiltelefoner och Android

konichiwa
11/4/16, 11:24 AM
#2

Jag har Samsung galaxy tab 4 med 4G. Jag tycker det är lite klumpigt att använda den som telefon men man kan ju använda lurar! Funkar bra. Bra kombo tycker jag om man inte villha/har råd med så många enheter.

Upp till toppen
Annons: