Annons:
Etikettproblemlösning
Läst 1219 ggr
Tom
2016-04-08 21:35

Snapchat emoji

Min dotter fick en ny Z5 idag och laddade ner snapchat. Hon fick någon luddig fråga om hon ville ha emoji på tangentbordet och hon svarade ja. Problemet är att det installerade andra emojisymboler än de som är standard, även när hon är i andra program. Hon vill inte alls ha dessa. Jag har inte hittat någonstans där jag kan ändra tillbaka till de vanliga emojierna. Om jag avinstallerar snapchat försvinner problemet men eftersom dottern vill ha snapchat är det inte en lösning eftersom de kommer tillbaka när jag installerar snapchat igen. Hon är beredd att ge upp den nya mobilen på grund av det här så jag hoppas att det finns en lösning. (i-landsproblem, jag vet!) Tom

Annons:
kissidor
2016-04-09 09:38
#1

har ni testat att först tömma data och cache i snapchat-appen?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Zachapacka]
2016-04-16 19:16
#2

Jag tror inte att det var snapchat som installerade emoisymbolerna utan antagligen tangentbordet. Jag hittar iallafall inget sånt i Snapchat.  Har ni installerat ett annat tangentbord än de som är original?

Tom
2016-06-11 20:54
#3

Det var snapchat som installerade symbolerna. Nu är problemet löst. Hon vägrade att ha kvar mobilen och nu har hon köpt en iphone istället…  :-/

kissidor
2016-06-12 07:54
#4

hahaha, typisk i-landslösning på i-landsproblemet alltså 😃!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: