Annons:
Etikettsony
Läst 6211 ggr
DarkLittleGirl
2016-03-14 16:54

Blockera nummer?

Jag har en sony xperia z5 compact. Jag har ett nummer som ringer mig hela tiden olika tider på dygnet, de är en telefonförsäljare och jag vill nu kolla med er om jag kan blocka numret genom telefon eller om jag måste ladda ner en app :D 

Tacksam för svar.

Annons:
Sindri
2016-03-14 16:57
#1

Anmäl till NIX-registret att du inte vill ha säljsamtal. Det är förbjudet att ringa då.

Jaguar_
2016-03-14 16:57
#2

Det borde finnas i själva mobilen att man kan spärra men annars ladda ner appen true caller så kan du göra det där plus att den är en nummerpresentatör :) Mycket smidig. Jag har den på min mobil även om jag lätt kan spärra med mobilen själv.

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Honestyisdead
2016-03-14 17:17
#3

#1 Tyvärr hjälper det inte alltid.

[Tuulikki]
2016-03-14 18:09
#5

Jag använder appen "Should I Answer?"

[xMondSy]
2016-03-16 19:58
#6

Jag säger bara appen Truecaller! Den blockerar samtal som andra anmält som telefonförsäljare om man själv bockar i att man inte vill ha dessa.

Du får även ett litet pop-upp på mobilen att detta nummer försökte ringa dig men att appen förhindrade det. Jag älskar den!

Annons:
Upp till toppen
Annons: