Annons:
Etikettsamsung
Läst 1929 ggr
Demonic999
2/7/16, 3:17 PM

Hjälp?

Hej jag har Samsung Galaxy J1 och igår dog mobilen av låg batteri nu har jag laddat den under natten och det står fortfarande på 0% och kan ej starta den men det står att den laddas.

Har testat starta om den o hållt in o allt sånt men den startar ändå inte o ligger ändå på 0% vad ska jag göra?

I know the real truth.

Annons:
kissidor
2/7/16, 4:50 PM
#1

vet inte tyvärr, sådär ska den ju liksom inte bete sig 😕. men det går väl att ta loss batteriet i den va? det enda jag kan komma på är att göra det och sen sätta tillbaks det och se om det gör nån skillnad.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Demonic999
2/7/16, 5:40 PM
#2

#1 Har testat det :/ Samma sak händer bara..

Den skriver också av sig själv i tagentbordet, Sätter på musik från spotify och nu innan då.. Har den inte väckt mig med alarmet :/

I know the real truth.

kissidor
2/9/16, 6:51 AM
#3

tja då är det nog inget annat att göra än att lämna in den, eftersom den inte går att starta. hade du kunnat starta den hade jag rekommenderat en fabriksåterställning dock.

Värd på Mobiltelefoner och Android

en_person
2/12/16, 3:10 PM
#4

då min mobil krånglar brukar det hjälpa att starta om den - en regel jag alltid har om min mobil börjar krångla.

men det verkar som att du behöver lämna in mobilen

kissidor
2/12/16, 4:07 PM
#5

det är helt rätt att det är det första man ska prova när nåt hänger sig eller krånglar på annat vis - men TS telefon går ju inte att starta så då blir det ju svårt 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Demonic999
2/12/16, 10:21 PM
#6

Har ju aldrig haft tur med mobiler haha.. Bara haft den i 1 månad dock..

I know the real truth.

Annons:
kissidor
2/12/16, 11:19 PM
#7

tänkte när du säger att du aldrig har haft "tur" med mobiler demonic - tyvärr så är det ju lite så att man får vad man betalar för även på så sätt att kvaliteten kan vara mindre pålitlig 😕. så borde det egentligen inte vara tycker jag - dvs ok j1 är en av de billigaste budgetlurarna, fine då har den ganska begränsade prestanda - men den borde ändå hålla lika bra som en dyr telefon - om ni förstår vad jag menar. men tyvärr tror jag inte riktigt att det funkar så 🤔

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: