Annons:
Etikettsamsung
Läst 1253 ggr
random321
1/8/16, 9:25 PM

Utrymme och en till sak?

Hej jag har Samsung Galaxy J1 och de är 2 saker jag behöver hjälp me

1. Hur får jag mer utrymme på min samsung? Har bara 4 appar o 10 bilder, Har inget SD kort heller.

2. När jag skriver på tagentbordet så kommer andra bokstäver upp som jag inte ens trycker på och det tar över sig sj och spammar med random bokstäver. Hur ska jag få det att sluta?

gheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Annons:
kissidor
1/9/16, 9:14 AM
#1

Du måste sätta i ett sd-kort helt enkelt 🙂, den har så lite inbyggt lagringsutrymme att det är nödvändigt. Du kommer dock inte att kunna ha appar på kortet (förutom viss appdata, tex om man har Spotify kan man ha sina spellistor på kortet, men själva appen kan man bara ha i det interna lagringsutrymmet), men bilderna åtminstone. När du satt i kortet så gå in i kameraappens inställningar och leta upp var bilderna lägger sig och ändra till att de ska lagras på sd-kort, annars kommer de fortfarande att hamna i telefonen.

Hmm, har ingen aning om tangentbordet tyvärr, vet inte om samsungs standardtangentbord  är lika i alla deras modeller eller ej. Men börja med att kolla i tangentbordsinställningarna om det finns nån autokorrigering inställd som du kan ta bort. Hjälper inte det kan du pröva att ladda ner en annan tangentbordsapp i playstore

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: