Annons:
Etikettköpråd
Läst 1161 ggr
[Zachapacka]
12/13/15, 3:53 PM

Köpråd

Hejsan

Ska köpa en ny mobil snart nu. Har en budget på ungefär 3000kr kanske lite mer, vill att mobilen ska vara snabb och ha bra internminne.

I hårdvara så är det också ett stort plus om den är ganska tålig då jag tenderar att tappa det mesta, inklusive telefoner. Men som sagt, snabb och gott om minne.

Vad har ni för tips? :)

Annons:
kissidor
12/13/15, 6:18 PM
#1

de här två skulle jag rekommendera dig att titta på i första hand: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=3265796,2661802 🙂. det finns fler tänkbara om dessa inte faller dig på läppen, men det var de som jag tyckte kändes bäst iaf. 

kollfråga - när du säger bra internminne, syftar du då på interna lagringsutrymmet - eller på RAM-minnet?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Zachapacka]
12/13/15, 8:17 PM
#2

#1 När jag skrev internminne så menade jag lagringsutrymmet men jag är egentligen intresserad av både och. Men jag tror att 3 GB RAM-minne räcker gott för mig :)

kissidor
12/13/15, 10:35 PM
#3

ja jag valde i det här läget ut dem för säkerhets skull, ifall det skulle vara det du syftade på :). det finns många telefoner som klarar sig alldeles utmärkt med 2GB också, om mjukvaran är bra - men 3GB känns ju lite mer framtidssäkert! men vad beträffar lagringsutrymmet så är det ju max 32GB som i lg g3 som jag länkade till (du ser båda telefonerna va? för när jag själv klickade på länken nu kom bara honor 7 upp) som du kan få för de pengarna, vill man nödvändigt upp i 64GB får man lägga på en hel del. men 32GB och minneskortplats måste väl räcka ganska bra :)

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Zachapacka]
12/14/15, 4:11 PM
#4

#3 nej jag får också bara upp honor när jag trycker på länken :P

kissidor
12/14/15, 4:58 PM
#5

men så dumt då 😡, jag ser ju på länktexten att du borde få upp två telefoner! men jag gör ett nytt försök: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=3265796,2661802 🙂. prisjakt har gjort om till ett nytt gränssnitt och just nu så funkar det sådär får jag säga 😕.

edit: kolltryckte länken i detta inlägg och den funkar i detta ögonblick iaf. OM LG g3 skulle försvinna nu med så är det alltså den du ska titta efter, och då är det versionen med 3GB RAM och 32GB lagring du ska ha isf

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: