Annons:
Etikettappar
Läst 1165 ggr
Tuttifrutt
2015-12-07 20:58

Kan inte installera appar?

Jag har en samsung galaxy s4 mini, och när jag försöker ladda ner appar står det bara att det inte går, för att jag inte har tillräckligt med utrymme, minnet är fullt. Jag har raderat 5-6 stora appar såsom Facebook osv, och har nu endast ett par stycken kvar, men ändå kan jag inte ladda ner en enda app, inte ens ladda tillbaka nån av de jag tagit bort. Jag har tömt cache i de stora apparna, raderat i stort sett alla mina bilder/filmer, startat om mobilen flera gånger. Ändå kan jag inte ladda ner något. 

Hjälp, snälla?

P.S. Jag är extremt oteknisk så förklara som för ett barn om ni har en idé på hur jag ska lösa problemet

Annons:
kissidor
2015-12-07 21:13
#1

Kan du då till att börja med att gå in på inställningar/lagring och se hur mycket ledigt utrymme det står att du har? Vi kan börja där, men preliminärt känns det ju som att fabriksåterställning är rätta medicinen för din telefon. Det kan vara lite drygt men är oftast värt det :)

Värd på Mobiltelefoner och Android

Stortroll
2015-12-13 11:46
#2

Har samma problem, har Samsung galaxy Xcover, det var när jag gjorde en fabriksåterställning som det började krångla. Har inget installerat men går ändå inte att installera något. Har kollat så jag har tillräckligt med minne, men nej, inget går.

Titta gärna in här ---> Min blogg

Upp till toppen
Annons: