Annons:
Etikettproblemlösning
Läst 1269 ggr
[Blue_Lugia]
11/18/15, 9:42 PM

Vad har hänt med min skärm?

Min mobil har lämnats in två gånger pga att skärmen lagt av när jag tappat den. Nu sitter den liksom löst i ena hörnet och hänger ibland ner om jag vinklar skärmen neråt. Det verkar glappa också, för ibland slocknar skärmen och förblir svart i några sekunder, går inte att låsa upp eller någonting… Sen igår är allt i en skarp rosa färg, vad har hänt?! Under texten ser det ut som om det runnit, typ som om man droppar vatten på ett papper och färgen rinner ner ni vet.

Annons:
Zpookey
11/18/15, 9:47 PM
#1

Låter som att lcd-displayen under glaset också har spruckit.
Enda tipset jag har är att lämna in den för reparation eller att köpa ny, samt att låta bli och tappa den fler gånger.
Ett stöttåligt skal kanske? :)

[Blue_Lugia]
11/19/15, 12:11 AM
#2

Jag har inte tappat den sen den blev lagad sist. Däremot vet jag inte om dom slarvat när dom bytte skärm sist, för redan efter första lagningen tyckte jag att skärmen var konstig,,det liksom knäppte när jag rörde skärmen. Jag har skal till den sen länge. Vet inte om det är någon mening att laga då dom tar 1500 och. det har redan gått åt 3000 på denna mobil. Är inte så sugen på att lägga ner ytterligare en sån summa….

Upp till toppen
Annons: