Annons:
Etikettappar
Läst 1238 ggr
Carrosh
2015-11-16 22:31

Munzee

Halloj! Tänkte se om det finns fler här som använder denna app (Munzee)? Jag har precis registrerat mig och inte samlat några munzees än, men det vore ju kul att hitta lite folk man kan tävla med eller hjälpa varandra?

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
Zpookey
2015-11-18 21:48
#1

Jag har testat munzee ett par gånger men föredrar Geocaching som är originalvarianten. :)
Men får oftast se mycket finare ställen när man geocachar, plus att geocaching är mer utbrett i världen. Men det är en smaksak. :)

Carrosh
2015-11-18 21:54
#2

Jag funderade på att ge mig på geocaching, om jag tycker munzees är kul. Det är ju lite tävlingskänslan som jag är ute efter, men geocaching verkar vara lite mer avancerat? Så det blir nog nästa steg i så fall. :) Fina ställen ser jag dock ändå :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[Garntroll]
2015-11-18 22:03
#3

Sen finns det Turfgames. Där letar man Zoner.

Zpookey
2015-11-18 22:36
#4

Där är tävling när det gäller geocaching också. Att vara först när en ny cache är en sport. :)
Och gillar man statistiktävlingar så finns där massor.
Och geocaching har 81 olika svårighetsgrader där 5/5 är svårast. Då är terrängen 5 och svårigheten 5. Terräng 5 innebär att man behöver någon slags utrustning för att få tag i cachen, typ båt, dykutrustning, klätterutrustning eller liknande. Svårighet 5 kan betyda att man ska lösa något klurigt innan man kan hitta cachen eller att den är välkamouflerad. Där finns nivåer för alla. :)

Carrosh
2015-11-18 23:16
#5

#3 Åh tack för tipset! Det ska jag definitivt kolla in!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Upp till toppen
Annons: