Annons:
Etikettsony
Läst 2125 ggr
ljungensjenka
2015-11-14 11:04

Aktivitetsarmband?

Har precis (fick den igår 😂) köpt en Sony Xperia Z5 och i den finns appen lifelog. Hade tänkt önska mig ett aktivitetsarmband i julklapp och tänkte att det är bra om detta är kompatibelt med appen för att underlätta och ha allt på samma ställe. Kikade lite på Sony SmartWatch 3 (som iofs är en klocka) och Sony SmartBand 2. Lutar mer mot "bandet" men är det värt den extra kostnaden för allt extra man får i klockan? Eller borde jag satsa på något helt annat? 🙂

Annons:
kissidor
2015-11-14 14:57
#1

Personligen tror jag inte smartklockorna är värda sina pengar för de flesta än. Jag lusläste recensioner på alla de bästa smartklockorna för ett tag sen och fick intrycket att ingen av dem är särskilt tillförlitlig vad gäller pulsmätning etc heller, så jag köpte ett band istället och fortsätter hålla koll på hur smartklockorna utvecklar sig - en dag tycker jag säkert de blivit tillräckligt bra för att slå till men inte riktigt än :)

Värd på Mobiltelefoner och Android

flisan708
2015-11-15 23:06
#2

Jag skulle inte satsa på smartklocka, satsa hellre på ett aktivitetsband som jawbone up eller fixbit. De har kommit längre än smartklockorna.

EmelieTyrson
2016-03-18 17:44
#3

Hej! Vet inte hur relevant det här är men Savly brukar lägga ut ganska mycket erbjudanden om olika aktivitetsarmband

ljungensjenka
2016-03-18 21:13
#4

Köpte en fitbit Charge HR :)

Upp till toppen
Annons: