Annons:
Etikettsamsung
Läst 1579 ggr
Smilla Kanin
10/9/15, 6:08 PM

Samsung startar inte

Hej! Förlåt om den kom i fel kategori ni får ändra det isåfall. Min mammas samsung galaxy fame har slutat fungera. Den har legat i sitt lilla fodral i väskan i ca 2 timmar och nu när hon skulle ringa ett samtal så var telefonen alldeles varm och gick inte att starta. Vi har provat att ladda den men den vägrar att starta. Senast hon använde den stängde hon liksom inte av den så att någon inte kan ringa utan typ standby-läge (tror ni fattar vad jag menar, alltså bara tryckte ett litet tryck på av och på knappen). Någon som vet vad detta är och hur man får igång den igen? Tack på förhand:)

Annons:
kissidor
10/10/15, 10:41 AM
#1

har ni provat att ta ut batteriet, vänta en minut och sen sätta in det igen?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Smilla Kanin
10/10/15, 6:06 PM
#2

#1 Tack för ditt svar. Nope, men imorse fick hon igång den igen. Den hade laddat ur. Fråga mig inte hur men den funkar iallafall :)

Razzora
10/10/15, 8:33 PM
#3

Kan ha varit någon app som fastnade i något läge, kan också ha varit telefonen som hängde sig. Vet du om hon startar om telefonen då och då?

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Smilla Kanin
10/11/15, 7:46 AM
#4

#3 Ja, det är hennes jobbmobil så hon stänger alltid av den på natten. Om det är så du menar ;)

Razzora
10/11/15, 3:41 PM
#5

Ja precis! För ibland så låter många (jag är en utav dom) bli att starta om en telefon på flera veckor. Då kan en telefon börja och betee sig lite som den vill.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: