Annons:
Etikettappar
Läst 1450 ggr
[Thiah]
2015-09-19 06:22

themes

Har just köpt en honor 6 och sen har ju fina teman men jag söker fler. Någon som har tips vart jag tryggt kan få hem nya teman?

Annons:
kissidor
2015-09-19 08:47
#1

teman är ju gjorda för och endast kompatibla med vissa launchers, så om du använder emui originallauncher så är det dess teman du kan använda. men huaweis teman är verkligen snygga dock, försökte länge stå ut med originallaunchern i min huawei ascend mate 7 istället för nova bara för att det var så snygga teman 😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Thiah]
2015-09-19 08:52
#2

Men finns det enbart de teman som telefonen föreslår i sin app? Skulle inte orka med nova ;)

kissidor
2015-09-19 08:56
#3

jaså det fanns ingen knapp "fler teman" eller nåt sånt att trycka på? jag hade för mig att det fanns det på min mate 7 🤔, men jag har fullt med katter och laptopar i knät och kan inte gå och kolla. men du kan väl söka i google playstore efter themes for emui eller themes for huawei eller nåt 🙂

jaså, haha - jag orkar inte utan nova jag 😃. tur att det finns valmöjligheter för alla smaker 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2015-09-20 14:16
#4

Tror att det finns många appar som man kan ta olika teman från. Zedge är en app som jag brukar använda om jag känner att jag behöver byta upp mig. Annars så finns det ju många så som Nova som man kan testa.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: