Annons:
Etikettproblemlösning
Läst 1417 ggr
[Thiah]
2015-07-19 20:30

Problem med ifokus på telefonen

Halloj Jag sitter med en ny Sony z3 compact och tycker att snurrandet på iFokus borde gå galant. Och det går galant så länge jag inte vill skriva. Att skriva har blivit till en rejäl pers för helt plötsligt kopierar texten sig själv,den blå markeringen kommer och den verkar inte förstå att just skrivna ord är ord. Jag har först trott att det är nått jag gör för att tangentbordet är nytt och lite mindre än mitt gamla men icke. Någon som råkat ut för något liknande? Eller är min telefon och iFokus bara otroligt osams?

Annons:
farvendal
2015-07-20 20:28
#1

Har exakt samma problem, men jag har en HTC

Medarbetare på

Kaninmagazinet.se

[Thiah]
2015-07-20 20:43
#2

"skönt" att jag inte är ensam

[Thiah]
2015-08-04 05:53
#3

Puttar upp denna då jag ännu undrar vad som är fel. Vägrar snart ens försöka svara på något via mobilen för det kräver ett enormt tålamod… Speciellt nu när mobilversionen inte helt verkar fungera….

kissidor
2015-08-04 06:48
#4

jag känner inte igen just det där problemet, även om det ofta kan vara lite stökigt att skriva på iFokus från mobilen. vilken version använder du thia? webb- eller mobilversionen för det första, och om du använder webbversionen kör du då med desktopläge ikryssat eller inte? vilken webbläsare använder du, och har du testat om det blir nån skillnad med nån annan?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Thiah]
2015-08-04 09:34
#5

Använder både iFokus mobil och vanliga version men har ej haft skrivbordsversionen iklickad. Jag använder senaste Chrome vad den nu heter ;)

kissidor
2015-08-04 11:02
#6

men har du alltså samma problem oavsett om du skriver från mobilversionen eller webbversionen? kan du prova och ladda ner firefox och se om det blir precis likadant? inte för att jag kan lösa problemet om det gör det tyvärr 😃, men då vet man iaf lite mer om problemet och det är nog info som supporten behöver om de ska kunna titta på det också 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
[Thiah]
2015-08-04 11:15
#7

Ja samma problem tyvärr. Ska försöka ladda ge. Firefox och se.

Upp till toppen
Annons: