Annons:
Etikettsamsung
Läst 1169 ggr
[Marsvinspluttochkaninsele]

Eget foto skal till samsung galaxy S4 mini

Jag letar nu efter ställen via nätet där man gör eget skal med foto på till min samsung s4 mini som kommer idag runt 6 tiden i kväll med sambon. Jag hittar bara dyra ställen och vill ju gärna ha skalet till bra pris :) Ska beställas på stört i fall någon bra sida finns ;) Så det inte kommer hur sent som helst i veckorna :)

Annons:
kissidor
2015-06-25 12:33
#1

jag vet inte vad du tycker är dyrt, men det verkar kosta ungefär 200 spänn oavsett var, och jag vet inte om du verkligen kan räkna med att få det billigare i Sverige iaf. det är väl fullt rimligt att de tar betalt för den hanteringen det innebär.

det självklara alternativet är ju att köpa ett billigt skal utan egen design på en gång så du har ett skydd iaf, eftersom du också verkar ha en del otur med dina telefoner. sen kan du i lugn och ro leta efter bästa pris på ett egendesignat 🙂 . hur har du tänkt med skärmskydd förresten?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Marsvinspluttochkaninsele]
#2

Haha aa mycket otur tyvärr ;) Jag har tänkt att skaffa hem ett desplay skydd i hårt plast glas som finns ute :) Ska beställa hem ett flipp fodral det som blir baksida med :)

kissidor
2015-06-25 15:00
#3

jättebra att du tänker köpa ett sånt displayskydd i härdat glas, de är super 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Marsvinspluttochkaninsele]
#4

Aa redan beställt de

Upp till toppen
Annons: