Annons:
Etikettövrigt-om-android
Läst 2339 ggr
[Marsvinspluttochkaninsele]

Surfplatta som tele sökes

Jag letar efter surfplatta som går att ha som telefon ! Finns det någon bra och liten av samsung eller liknande ? Då jag tröttnat på mobiler då jag vill ha något som kombinerar båda älskligs sakena! Skriv gärna märkerna och vart dom finns på nätet så jag kan kolla :D

Annons:
kissidor
6/22/15, 9:38 PM
#1

så antingen en surfplatta på ca 7 tum med samtalsfunktion eller en telefon på ca 6 tum skulle kanske funka? jag har själv en tele på 6 tum och har väldigt svårt att tänka mig en mindre nu :). men vad har du för budget för köpet då, och är det nåt annat som är viktigt för dig?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Marsvinspluttochkaninsele]
#2

Ja helst platta :) Runt 2000 kr Då jag inte vill ha dyrare pga funderar på att byta abonumang nästa år till Telenor och då byter jag tele :D För min 6 resev tele är snart paj :\ pga min 5s gick åt skogen förra sommaren synd nog så vill satsa på någon bra surfplatta \ tele som håller nu i 1 år :)

[Marsvinspluttochkaninsele]
#3

Har just nu Tre :( men blir byte

kissidor
6/22/15, 10:55 PM
#4

jadu, svårt - man får ju inte så mycket till platta med simkortsplats för 2000, och ytterst få av dem har stöd för att man kan ringa med dem. men denna som ligger under 2000 nu på kampanjpris verkar hyfsad och jag tror man kan ringa med den:

http://www.cyberphoto.se/info.php?article=59427928&utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_content=59427928&utm_campaign=prisjakt_se

men det får du kolla upp isf för säkerhets skull - jag har iofs fått fram med lite googlande att den ska ha stöd för röstsamtal, men det kan vara så att det inte gäller den modellen som säljs här i sverige

de övriga var nog inte mycket att hänga i julgran tror jag, då kan du nog lika gärna kosta på de 150 pix för en ny simkortshållare till din nexus 7, om du vet att det bara är det som fattas för att du ska kunna ringa med den. nåja, kanske att asus fonepad kunde vara värd ett getöga iaf:

http://www.netonnet.se/art/dator/surfplattor/android/7-9a4tum/asus-fonepad7fe170cg-1b038a/207943.8278/

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Marsvinspluttochkaninsele]
#5

Bestämt mig för den :D då den har allt jag vill ha ! Och är bra storlek ! Tror den är bättre än denna Nexus :) blir att jag inte byter abonnent då ;)

[Marsvinspluttochkaninsele]
#6

Phonepaden :) ska jag köpa

Annons:
[Sabina]
6/23/15, 8:48 AM
#7

Jag har följt denna tråd och har också bestämt mig för att köpa phonepaden. 
Verkar vara en perfekt kombo telefon/surfplatta. Det är i alla fall bättre än mobilens 4-tums skärm, så jag vill passa på att tacka för tipset 🙂

[Marsvinspluttochkaninsele]
#8

Härligt då blir vi två :) Min kommer köpas i helgen :) Hälften av summan tar min sambo pga skäms som en gris pga en händelse igår ;)

kissidor
6/23/15, 11:52 AM
#9

ah ok, då får jag hoppas ni blir nöjda båda två 🙂!

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Marsvinspluttochkaninsele]
#10

AA säkert ska bli lyxigt med en stor tele :D Större en den störta vanliga telefon ;)

kissidor
6/23/15, 6:45 PM
#11

haha, ja sony xperia ultra som är en telefon och inte en surfplatta kommer nära med sina 6,4", och den hade varit mitt val i ert ställe - men den kostar en tusing till 🙂. men visst är det lyxigt med stor skärm 👍, jag har ju som sagt 6" själv och det är inte heller så pjåkigt

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Fyratassar och]
7/19/15, 2:12 PM
#12

Jag tog en Sony z3 i stället via telenor ;) Trivs bra med den :)

kissidor
7/23/15, 1:15 PM
#13

det är en jättebra telefon 🙂! var rädd om den bara då skärmen på dessa lurar är lite extra känslig

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
[Fyratassar och]
7/23/15, 4:26 PM
#14

Aha redan tappat den på balkongen så märken blev det men jag tänkter inte byta nästa år enda för så nöjd är jag med den. Gjorde det pga hade inte glasögon som nu igen :) Trivs med den så inget byte om ett år som sagt. Saknat min svarta z3 så tänker ta chansen att ha den i tre år ;)

[Fyratassar och]
7/23/15, 4:26 PM
#15

Färgen är då Cooper :)

kissidor
7/23/15, 8:45 PM
#16

menar du koppar fyratassar? den är jättesnygg, det är nog den jag också skulle valt isf tror jag 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Fyratassar och]
7/24/15, 5:57 AM
#17

Aa exakt den är verkligen min färg med då jag inte gillar svart eller vitt har bara haft det nu senaste åren. Skråmor syns knappt inte dock rycker ju chansen att byta nu nästa år men gärna det då den är guldvärd för mig min lilla älskling och högra hand. Trivs onaturligt bra med den kan knappt tänka mig ett liv utan den ;). Har haft en likadan i svart den trivdes jag inte alls med pga färgen tråkigt o inte udda ;). Älskar udda färgtoner och sådant kul på mobil / bågar ;)

Upp till toppen
Annons: