Annons:
Etikettproblemlösning
Läst 1216 ggr
Castiel.
2015-05-10 14:59

Knasigt tangentbord

Jag har nyligen fått ärva mammas gamla Sony Xpera V och när jag ska in till meddelande så har jag bara två tangentsbordalternativ: kinesiska och engelska. Jag har gått in på "Språk & Inmatning" under Inställningar och ändrat till svenska osv, men ingenting händer. Hjälp någon?

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Annons:
Castiel.
2015-05-10 15:01
#1

EDIT: Jag löste det!!

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Castiel.
2015-05-10 16:30
#2

Nu behöver jag hjälp. Tangentbordet på min telefon är JÄTTESEGT, ibland kommer den inte upp alls.

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

kissidor
2015-05-10 17:51
#3

när du övertog telefonen, gjorde du en fullständig återställning på den då?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Castiel.
2015-05-10 17:56
#4

Japp

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

kissidor
2015-05-10 18:41
#5

ok, bra 🙂 nackdelen är ju då att då vet jag ingen trolig orsak - jag kan nog inte komma på nåt annat råd än att du testar att ladda ner en annan tangentbordsapp och ser om den uppför sig lika illa.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2015-05-11 00:18
#6

Du använder alltså telefonen egna tangetbord app? Tyckte inte att det framgick direkt. Annars är jag nog inne på samma spår som kissidor att du kanske får ladda ner ett tangentbordsapp och se om det fungerar bättre.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
Castiel.
2015-05-11 12:06
#7

Ja jag använder telefonens egna tangentbord, men jag ska testa att ladda ner en annan app :)

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Castiel.
2015-05-11 14:00
#8

Det funkade att använda en tangentbordsapp :)

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

kissidor
2015-05-11 19:31
#9

vad bra att det hjälpte :)

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: