Annons:
Etikettsamsung
Läst 1659 ggr
Marinas Mix
3/6/15, 10:36 AM

Misslyckades

Har en Samsung Galaxy Young. Fungerar utmärkt, större delen av tiden.
Det knepiga är när jag får sms från en viss person, så visar den alltid så här:
Vill jag sedan läsa hela sms;et, så får telefonen för sig att ringa upp personen i fråga

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
[VSK]
3/7/15, 5:56 AM
#1

Enklaste och snabbaste är nog att ta backup på allt viktigt och reseta telefonen.

Marinas Mix
3/7/15, 7:38 AM
#2

Den har nyss varit på verkstaden och fått en massa utbytt och uppgraderat, men detta problem finns fortfarande kvar och det har ALLTID varit så, men bara med den specifika kontakten. Inte någon annan

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

[VSK]
3/7/15, 7:42 AM
#3

Ja, då har jag faktiskt inte en enda susning 🤔

-har du provat att beställa nytt SIM-kort? Vet att vissa konstiga fel kan komma med SIM som flippat ut, men jag har aldrig hört talas om liknande problem du har. Har du möjlighet att låna nån annans SIM-kort och lägga in samma kontakt och prova ?

Marinas Mix
3/7/15, 7:49 AM
#4

Får testa med att beställa ett nytt SIM-kort. Vill ju inte behöva byta telefonnummer, bara för denna kontaktens skull

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

[VSK]
3/7/15, 7:56 AM
#5

Vet att Tele2 hade enorma fel på SIM-kort för kanske 4-5 år sen eller nåt liknande. Om det var specifikt för just Tele2, eller om det var SIM-kort oavsett leverantör skall jag låta vara osagt. Skulle du ha samma fel med nytt SIM-kort, så ja, då måste du ha nån speciell udda bugg i din telefon. Vad händer om du helt enkelt provar att byta namn på den kontakten tråden gäller?

Har du provat att radera denne kontakten från SIM och skapat ny kontakt?

Marinas Mix
3/7/15, 8:08 AM
#6

Jag ska testa dina andra förslag. Kan ju testa SIM-kortet i en gammal reservtelefon jag har liggandes så får jag se vad som händer. Jag har Telia på mobilen

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
[VSK]
3/7/15, 8:17 AM
#7

Ja. Får du samma fel där så vet du att det beror på SIM-kortet och kontakten.

Upp till toppen
Annons: