Annons:
Etikettroot-custom-roms-utveckling
Läst 1756 ggr
[tililili]
2/28/15, 10:51 AM

problem adb drivrutiner installering

jävla sida, svalde precis mitt inlägg :(

Jag har problem med att installera adb drivrutiner  på min telefon. Nån som har en övertydligt guide om jag missat ngt?

Får felmedelande 10, att enheten inte går att öppna om jag försöker göra det manuellt och om jag använder programmet USB driver tool så finns inte telefonen med i listan över devices.

Det är en STAR s5 g900 som jag fått av en släkting som trodde hon köpte en riktig samsung. Jag har dock inte riktigt fattat om detta är en egen tillverkare som gör telefonen snarlika samsung eller om det är en ren kopia (illegal?)

Annons:
kissidor
3/1/15, 9:28 PM
#1

star är ett eget märke men det verkar ju som att rätt mycket av deras nisch är kopior - vilket man tar ganska lätt på i kina så där är det nog inte ens olagligt. men visst är det lite skrattretande när man ser dessa ganska fräcka rakt av kopior av utseendet och namnet medans telefonens innanmäte ibland inte liknar originalet för fem öre 😃! 

tyvärr brukar det på sin höjd finnas ungefär ett frimärke med kinesiska på som bruksanvisningar till billiga kinatelefoner, och när de inte riktar sig till västerländska marknaden brukar det inte finnas någon support öht att få på engelska heller. vet du var din släkting köpte telefonen? typ på gatan eller?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: